plastry niquitin

1. Data: 2005-02-03 07:40:54

Temat: plastry niquitin
Od: "zymla" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam pyatnie do ekspertow, wynikaono stad ze gdzies zapodziala mi sie
ulotka:(( wspomagam sie w rzuceniu nlogu plastrami jak w temacie, czy jesli
troszke swedzi w miejscu jego naklejenia czy pwinnam go sciagnac? czy to
normalna poczatkowa reakcja?:(

pzdr
zymla

2. Data: 2005-02-03 21:08:37

Temat: Re: plastry niquitin
Od: hyhy <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zymla wrote:
> [...]
> troszke swedzi w miejscu jego naklejenia czy pwinnam go sciagnac? czy to

Mnie swedzialo przez kilka pierwszych godzin (dlatego zalecaja
zakladanie z rana), pozniej juz luz. Nie nalezy rowniez naklejac
kolejnych plastrow w to samo miejsce. No i tyle... mnie wystarczyl jeden
na dobry poczatek - pozniej juz motywacja. Nie pale 4 miesiace ;)
Powodzenia.

3. Data: 2005-02-04 08:12:50

Od: "zymla" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "hyhy" <n...@c...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> to samo miejsce. No i tyle... mnie wystarczyl jeden na dobry poczatek -
> pozniej juz motywacja. Nie pale 4 miesiace ;) Powodzenia.

nie dziekuje co by nie zapeszyc, mam ogromna nadzieje, ze mi sie tez uda bo
to juz trzecie podejscie:( wykorzystalam moment przeziebionka kiedy i tak
papierochy nie wzbudzaja we mnie checi zadnej..miejmy nadzieje ze utrzymam

pozdrawiam serdecznie
zymla

Jak urusnac? :)
Badanie krwi a ciąża ?
Badanie krwi a ciąża
HELP !!!!
przepajanie i karmienie zupką - dziecko 5,5 miesiąca