płatki owsiane -MM

1. Data: 2004-11-21 14:51:36

Temat: płatki owsiane -MM
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi proszę - czy to że na opakowaniu jest napisane "płatki owsiane
zwykłe" to jest jednoznaczne z tym, ze sa to zwykłe nieprzetworzone płatki
owsiane?? Biorąc po uwage płatki owsiane zwykłe np Kupiec i takie zwykłe z
supermarketu (za złotówkę), widać róznicę np po zalaniu ich wodą. Te
pierwsze potrzebują więcej czasu zeby rozmokły...nie wiem jak to sie ma do
stopnia ich przetworzenia, ale te twardsze wydają mi sie mniej przetworzone.
Które płatki owsiane uważacie za najlepsze?

2. Data: 2004-11-21 19:44:19

Temat: Re: płatki owsiane -MM
Od: "alisona" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie o jakie rpzetworzenie Ci chodzi, czy tylko bardziej rozdrobnione?
używam górskich, bo są błyskawiczne i nie potrzebują obróbki termicznej...
natomiast zwykłe trzeba gotować, bo są mniej przetworzone....

pozdr
alisona

3. Data: 2004-11-22 07:59:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alisona" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> pytanie o jakie rpzetworzenie Ci chodzi, czy tylko bardziej rozdrobnione?
> używam górskich, bo są błyskawiczne i nie potrzebują obróbki termicznej...
> natomiast zwykłe trzeba gotować, bo są mniej przetworzone....

płatki zwykłe i górskie to jest to samo :).przetworzone sa płatki
błyskawiczne.
dla jasności dodam,ze pisze o płatkach firmy "kupiec"

4. Data: 2004-11-23 20:43:05

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stopnia ich przetworzenia, ale te twardsze wydają mi sie mniej
> przetworzone.
> Które płatki owsiane uważacie za najlepsze?

platki zamien na otreby pszenne granulowane ze sliwka lub jablkiem. firma
sanos czy jakos tak
platki sa bardzo kaloryczne i po dodaniu do nich mleka o duzej zawartosci
tluszczu
ale pewnie zaraz zbanuja mnie malkontenci optymalni wiec juz nic nie pisze
:) ze tluszcz to good very good :)
w mojej diecie trzeba jesc duzo otrebow z 2 powodow, sa wchlaniane
(przyswajalne) i maja duzo blonnika ktory ulatwia trawienie

pozdrawiam
Adam

5. Data: 2004-11-23 21:18:48

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Charazinski wrote:

> [...]
> sanos czy jakos tak
> platki sa bardzo kaloryczne i po dodaniu do nich mleka o duzej zawartosci

Akurat MM pozwala na te platki tylko z odtluszczonym mlekiem albo
jogurtem naturalnym, wiec nie ma problemu. Otreby tez dobre, ta firma
Sanos nie dodaje tam cichcem cukru?

BA

6. Data: 2004-11-23 22:53:45

Od: Mariusz Drozdziel <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-11-23,
Barbara Anna <b...@o...pl>:

> Akurat MM pozwala na te platki tylko z odtluszczonym mlekiem albo
> jogurtem naturalnym, wiec nie ma problemu.

Można też jeść płatki z wodą.

--
Mariusz.

== e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==

7. Data: 2004-11-30 13:09:00

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> płatki zwykłe i górskie to jest to samo :).przetworzone sa płatki
> błyskawiczne.
> dla jasności dodam,ze pisze o płatkach firmy "kupiec"

ciekawe - na torebce ktora widuje rano (codziennie) pisza: 'gorskie' platki
owsiane blyskawiczne

8. Data: 2004-11-30 13:13:00

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w mojej diecie trzeba jesc duzo otrebow z 2 powodow, sa wchlaniane
> (przyswajalne) i maja duzo blonnika ktory ulatwia trawienie

a platki owsiane sa nie wchlanialne?? ;) a co do blonnika to jest wiele
szkol ;) bo czy warto sie napychac czyms co jest tylko balastem i nie
zawiera zadnych skladnikow odzywczych?? (nie zebym byl przeciwnikiem
blonnika - wiele rzeczy ktore jem go zawiera)

9. Data: 2004-12-01 05:27:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nowac w wiadomości news:cohrkd$s42$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:nowac w
> [...]

> a platki owsiane sa nie wchlanialne?? ;) a co do blonnika to jest wiele
> szkol ;) bo czy warto sie napychac czyms co jest tylko balastem i nie

Warto, chocby ze wzgledu na wlasna mikroflore jelit, ktorej zapewniasz w ten
sposob dobre warunki do zycia. A jesli ona sie tam nie bedzie rozwijac, to
wprowadzi sie ktos inny, np. bakterie gnilne czy takie, ktore beda
produkowaly szkodliwe dla twojego organizmu toksyny czy kancerogeny.

--
Jedząc pokarmy roślinne, mało wartościowe, powodujesz, że Twój organizm traci wiele
sił na ich trawienie, a niewiele ma z nich korzyści. Tym samym nie ma już nadmiaru

10. Data: 2004-12-01 06:48:40

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:

> [...]
> wprowadzi sie ktos inny, np. bakterie gnilne czy takie, ktore beda
> produkowaly szkodliwe dla twojego organizmu toksyny czy kancerogeny.

czyli bez blonnika , mikroflora zrobi "kaput"? czyli wprowadzenie masowe
czegos co tylko gnije w jelitach ma az takie znaczenie. A ile bedzie trwac
agonia tych ktorzy praktycznie nie spozywaja blonnika?

Jurek

Ile można spożywać jaj ?
tłuszcz,cukier,sól,akr ylamid ......
POWERTREK - warto kupic?
ortoreksja
Tebele aktywnosci i kalorycznosci + waga idealna?