ryba "maslana "

1. Data: 2005-04-28 18:22:02

Temat: ryba "maslana "
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos wie jak sie ta ryba nazywa i gdzie sie ja lowi, kupilem dosc
smaczna rybe o nazwie "maslana" ,moze ktos wie.
Pozdr
juras

1. Data: 2005-04-28 18:35:48

Temat: Re: ryba "maslana "
Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> Moze ktos wie jak sie ta ryba nazywa i gdzie sie ja lowi, kupilem dosc
> smaczna rybe o nazwie "maslana" ,moze ktos wie.
> Pozdr
> juras

dawna nazwa to: ślizga, teraz to maślana to poprzednia nie byla zbyt
'marketingowa'

1. Data: 2005-04-28 18:41:58

Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MirekM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "juras" <j...@g...com> napisał w wiadomości
>>

> dawna nazwa to: ślizga, teraz to maślana to poprzednia nie byla zbyt
> 'marketingowa'

lub bialy tuńczyk - plywa w Atlantyku

1. Data: 2005-04-28 19:06:27

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Czy moglibyście napisać po ile ta ryba jest w różnych miastach / sklepach?

Pytam, bo jeszcze niedawno kupowałem ją po 16zł, a teraz nie widzę nigdzie
taniej niż po 40zł. Kolejny syndrom unii?

waldek
===

1. Data: 2005-04-28 19:28:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> ===
> Czy moglibyście napisać po ile ta ryba jest w różnych miastach / sklepach?

W Krakowie po 36, wędzona trochę droższa (w budce rybnej na Kleparzu, w
marketach może tańsza)
--
pa, Basia

1. Data: 2005-04-28 19:51:48

Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pytam, bo jeszcze niedawno kupowałem ją po 16zł, a teraz nie widzę nigdzie
> taniej niż po 40zł. Kolejny syndrom unii?

w Warszawie trzeba jechac do Makro Cash & Carry w czwartek późnym wieczorem
(po 20:00) Wtedy jest dostawa ryb i owoców morza, maślaną mozna kupic za
25-30 PLN/kg (zależy od promocji)

1. Data: 2005-04-28 21:12:03

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MirekM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> lub bialy tuńczyk - plywa w Atlantyku

Hehe

to są dwie rózne ryby...jedna faktycznie z atlantyku pochodzi
a druga z pacyfiku...
jak wrzucić w googla hasło "Butter fish" to wyskakuja obie :))

tyle że obie w smaku podobne :))

Marek

1. Data: 2005-04-29 03:58:38

Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> w Warszawie trzeba jechac do Makro Cash & Carry w czwartek późnym
wieczorem
> (po 20:00) Wtedy jest dostawa ryb i owoców morza, maślaną mozna kupic za
> 25-30 PLN/kg (zależy od promocji)

DZIEKI
Widac tez taka prawidlowosc, ze po cenach ryb mozna by sadzic ze to Warszawa
i Zakopane leza blizej morza ,w Szczecinie te ryby sa drozsze i nie tylko te
, wiekszy jest tez chyba asortyment ryb w stolicy .
pozdr
juras

1. Data: 2005-04-29 06:49:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

juras napisał(a):

> Widac tez taka prawidlowosc, ze po cenach ryb mozna by sadzic ze to Warszawa
> i Zakopane leza blizej morza ,w Szczecinie te ryby sa drozsze i nie tylko te

To pewnie ze względu na bliskość zachodniego, bogatszego Sąsiada, a nie
ze względu na odległość od morza :-(.

We Wrocku "maślana" wędzona (tzw. polędwica) kosztuje ok.40zł, ale ja
już zaprzestałam jej kupowania, bo trafiła mi się raz niezbyt świeża :-(.

Ewa

1. Data: 2005-04-29 07:46:16

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisal(a):

>Pytam, bo jeszcze niedawno kupowałem ją po 16zł, a teraz nie widzę nigdzie
>taniej niż po 40zł. Kolejny syndrom unii?

Kupuj sledzie, sa po osiem zeta ;--). Tylko zeby po sledziach tak nie
capilo....
Ceny ryb to faktycznie problem. Cena za kg czasem niewiele wyzsza od
miecha, a porcja obiadowa wychodzi znacznie drozej.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"The value of achievement lies in the achieving"

amur
Polski posilek
ciasto z dużą ilością alkoholu
przepieprzylam zupe