płytki do kuchni

1. Data: 2006-12-05 10:38:48

Temat: płytki do kuchni
Od: "Narika" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się jakie płytki wybrać na podłogę w kuchni (i przejście z
korytarza do kuchni przez pokój).
Mają być jasne, ponieważ kuchnia jest otwarta i łączy się z dużym pokojem.
A w pokoju chcę dać ciemne panele.
I żeby ładnie kontrastowało to dobrze było by dać w kuchni jasne płytki...

Tylko teraz nie wiem czy szkliwione czy matowe?
Które lepiej sprawdzają się w kuchni?
Nie chcę codziennie myć podłogi...

Pozdrawiam,
Narika

2. Data: 2006-12-07 14:09:25

Temat: Re: płytki do kuchni
Od: Aeddin <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-12-2006 o 11:38:48 Narika <n...@o...pl> napisał(a):
[...]
Witaj,
> Maj? byae jasne, poniewa? kuchnia jest otwarta i ??czy si? z du?ym
> pokojem.
ja mam takie płytki:
http://opoczno.com/index2.php?id=42&KolekcjaID=219&P
roduktID=4513

> A w pokoju chc? daae ciemne panele.
a panele takie:
http://classen.pl/www/duze_foto.php?id=458

> I ?eby ?adnie kontrastowa?o to dobrze by?o by daae w kuchni jasne
> p?ytki...
A między nimi mosiężna gięta listwa:
http://www.aspro.pl/pl/produkt.php?dzial=15&id=141

> Tylko teraz nie wiem czy szkliwione czy matowe?
> Które lepiej sprawdzaj? si? w kuchni?
> Nie chc? codziennie myae pod?ogi...
Według mojej Żony i mnie takie zestawienie wygląda świetnie,
podłogi myć codziennie nie trzeba (a szaleje po niej dwójka małych dzieci),
gres ma piękny naturalny wygląd (jakieś ziarenka wyglądające na mikę,
czy coś takiego, oświetlone powodują że widać na nim jakby iskierki - jak
na piasku)
Jeśli chcesz kilka fotek mogę podesłać Ci na priv.
Pozdrówka

P.S. Masz jakieś dziwne kodowanie, czyżby post był wysłany z OE? ;->
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

czyszczenie zelazka z ceramiczna stopą
odliczenia...