po czym poznac, ze lek jest na znizce czy ryczalcie?

1. Data: 2008-07-01 20:44:53

Temat: po czym poznac, ze lek jest na znizce czy ryczalcie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakas lista, albo inny klucz, po ktorym moge dojsc, jaka lek ma
faktycznie cene? chodzi mi o apteki internetowe, ktore wystawiaja po tych
wyzszych cenach. nigdy nie wiem, ile w koncu zaplace, czy apteka sie nie
pomylila...

2. Data: 2008-07-02 13:42:43

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wyzszych cenach. nigdy nie wiem, ile w koncu zaplace, czy apteka sie nie

Są specjalne książki, w których są leki wraz z cenami i formamy w jakich są
sprzedawane. Większość za darmo rozdawane przez korporacje farmaceutyczne

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2008-07-03 08:40:40

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

lista jest- to dzienniki ustaw:
http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=b4&ms=0&ml=pl&mi
=0&mx=0&ma=2151
z tym, że ciężko sie z tego korzysta, więc są dostępne (zwykle odpłatne)
opracowania książkowe (np. wydawnictwo JWC)

dla twoich potrzeb spokojnie powinien wystarczyc informator ministerstwa
zdrowia:

http://bil.aptek.pl/servlet/bil/ref_start

4. Data: 2008-07-03 21:42:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> dla twoich potrzeb spokojnie powinien wystarczyc informator ministerstwa
> zdrowia:
>
> http://bil.aptek.pl/servlet/bil/ref_start

bardzo dziekuje, ale super strona!

zrenice