po ilu dniach mzna stwierdzic ciaze?

1. Data: 2005-02-28 21:22:01

Temat: po ilu dniach mzna stwierdzic ciaze?
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ilu dniach od stosunku mozna wykryc ciaze?
Wiem ze testy ciazowe po okolo 2 tygodniach wykazuja, a lekarz?

2. Data: 2005-02-28 21:30:41

Temat: Re: po ilu dniach mzna stwierdzic ciaze?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiem ze testy ciazowe po okolo 2 tygodniach wykazuja, a lekarz?

Chyba wczesniej - ja robilam jakis taki, który byl po 7 dniach czy cos kolo
tego. Wyszla blada rózowa kreseczka, bledziuteńka, wiec ponowiłam za 3 dni i
juz nie bylo wątpliwości. U lekarza bylam w 13 dniu ciazy [13 dniu od
zapłodnienia- dzidek byl zaplanowany:-)] i lekarka robiąc USG dopochwowe
ciąże potwierdziła

HaNkA

3. Data: 2005-02-28 23:16:29

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po ilu dniach od stosunku mozna wykryc ciaze?
> Wiem ze testy ciazowe po okolo 2 tygodniach wykazuja, a lekarz?

mas ztu linka w kt znajdziesz odpowiedź na pytanie swoje

http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl_vad.php?id=645

pozdrawiam

Aska

4. Data: 2005-02-28 23:29:50

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.02.05, około 22:22, Martyna bulgocze

> Po ilu dniach od stosunku mozna wykryc ciaze?
> Wiem ze testy ciazowe po okolo 2 tygodniach wykazuja, a lekarz?

Mi wmawiali że 2-3 tygodnie po _implantacji_, która jest około 10-14 dni od
zapłodnienia. Podobnie testy ciążowe - dopiero po zagnieżdżeniu, kiedy
produkowane jest hcg. Albo mnie zbywali po kolei każdy jeden lekarz ;)
Tak czy siak MZ robienie badania gineko albo testu wiarygodne jest
_minimum_ 3-4 tygodnie po stosunku.
A jak jest naprawdę?

--
ika - umop apisdn

5. Data: 2005-02-28 23:42:03

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak jest naprawdę?
> ika - umop apisdn

najwczesniej w dniu miesiączki, która nie wystąpiła ( za wczesnie moze byc
wynik fałszywie dodatni bądź fałszywie ujemny )

Aska

zwolnienie lekarskie
Rak piersi?
chemia i kierowanie pojazdem
bio....
szukam informacji na temat CERVICITIS CHRONICA