po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?

1. Data: 2005-01-14 11:40:39

Temat: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzmy dzis ide na basen. jesli sie czyms zarazilam (bakteria, drozdze,
grzybica), to po jakim czasie najbezpiecznij isc na posiew pochwy, zeby to
wykluczyc. czy oprocz tych 3 w/w grup, mozna sie jeszcze czymsna basenie
zarazic? (nie siadajac oczywiscie nigdzie golym tylkiem, tylko beda w
kostiumie i w wodzie).

2. Data: 2005-01-14 14:24:16

Temat: Odp: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cs8b3l$2du1$...@m...aster.pl...
> [...]
basenie
> zarazic? (nie siadajac oczywiscie nigdzie golym tylkiem, tylko beda w

Z tego co wiem to "posiew pochwy" raczej trudno wykonac, można co
najwyzej zrobic wymaz z pochwy i dac próbkę na badania posiewowe, a to
zalezy od organizmu i systemu odporności i czy wogóle bakteria go złamie,
ale mysle ze po tygodniu do 2 raczej powinny wystapic pierwsze objawy.
Pozdrawiam
Looca

3. Data: 2005-01-14 14:32:38

Temat: Re: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> zalezy od organizmu i systemu odporności i czy wogóle bakteria go złamie,
> ale mysle ze po tygodniu do 2 raczej powinny wystapic pierwsze objawy.

no tak - chodzilo mi o wynaz:)
ty piszesz o pierwszych objawach, a mi chodzi o stwierdzenie, ze sie to cos
juz zlapalo. tak, jak z hiv - jak sie go juz ma, to pdopiero po jakims
czasie on wychodzi w badaniach:(

co do objawow to mam zle doswiadczenia - idealne ph, zero objawow, a w
wymazie 3 grozne bakterie. dlatego jestem za profilaktyka:)

4. Data: 2005-01-14 14:50:29

Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> co do objawow to mam zle doswiadczenia - idealne ph, zero objawow, a w
> wymazie 3 grozne bakterie. dlatego jestem za profilaktyka:)

Trudno powiedziec kazda bakteria czy wirus ma swój okres inkubacji wiec
trudno uogólniać, np: hiv jest wykrywalny w tescie Elisa, w 100% niby po
3 m-cach, ale najlepiej zrobic badanie po 6 m-cach wtedy ma sie
bezwzgledną pewnosc, a najlepiej powtorzyc badanie po jakims czasie wiec
trudno jednoznacznie odpowiedziec na pytanie.
Pozdrawiam
Looca

5. Data: 2005-01-14 15:22:33

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno powiedziec kazda bakteria czy wirus ma swój okres inkubacji wiec
> trudno uogólniać,

a np. bakterie fekalne (coli, fekalis) - te najczestsze - wiesz, jaki maja
okres inkubacji? albo inaczej - jakis jest najdluzszy okres intubacji, zeby
isc na wymaz i miec pewnosc, ze wszystko, co cie zlapalo bedzie widoczne w
wyniku?

a wogole ty sie orientujesz dlaczego mimo antybiogramu - uzycia odpowiednich
antybitykow, na ktore byly wrazliwe te bakterie czy grzyby, potem po kuracji
one sa nadal? wiele dziewczyn sie na to skarzy, ze jak juz zlapia np.
grzybice pochwy, to miesiacami ja lecza...

> np: hiv jest wykrywalny w tescie Elisa, w 100% niby po
> 3 m-cach, ale najlepiej zrobic badanie po 6 m-cach wtedy ma sie
> bezwzgledną pewnosc

o rany, wiec nic sie w tym zakresie nie zmienilo:( straszne:(

6. Data: 2005-01-14 15:39:16

Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi np o grzybice pochwy mówię tu na przykładzie kolezanki,
leczyła sie kilka m-cy na początku Clotrimazol w globulkach i maść,
później cos innego ale nic nie dawało rezultatów, później musiała
zastosowac leczenie wobec partnera itd.dopiero jakies leki te z "górnej
półki" zlikwidowały problem.Poza tym ważne jest dokładne zlokalizowanie
przyczyny problemu np: basen, spodnie, mydło, wkładki np: zapachowe, może
to byc cokolwiek.
Poza tym badanie posiewowe wykonuje sie w ten sposób ze na pobraną próbkę
stosuje sie znane odpowiednie surowice i odpowiednie np. zabarwienie
preparatu moze wskazywac na obecnosc bakterii,tak wiec mówiąć szcerze nie
mogę dokładnie powiedziec jak jest w twoim przypadku, w szcególnosci ze
bakterii na swiecie sa miliony jak nie miliardy , a kolejny fakt to to ze
nie jestem lekarzem, a to do niego powinnas sie zwrócić.
Pozdrawiam
Looca

7. Data: 2005-01-14 15:43:52

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym ważne jest dokładne zlokalizowanie
> przyczyny problemu np: basen, spodnie, mydło, wkładki np: zapachowe, może
> to byc cokolwiek.

zeby to bylo takie proste:) moj ginekolog mowi, ze grzybica nie da sie
zarazic na basenie, w ktorym zwykle jest chlodna ok. 28 stopni woda. inacze
w jaccuzi, gdzie jest 35 stopni. ale kolezanka w tej chlodnej wodzie jednak
sie zarazila:(

> a kolejny fakt to to ze
> nie jestem lekarzem, a to do niego powinnas sie zwrócić.

eee, pod opieka lekarza to ja jestem, tu tylko poglebiam wiedze:)

8. Data: 2005-01-14 15:53:51

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> co do objawow to mam zle doswiadczenia - idealne ph, zero objawow, a w
> wymazie 3 grozne bakterie. dlatego jestem za profilaktyka:)

To jeszcze zależy co rozumiesz pod pojęciem profilaktyka. Walczenie z
wszelkimi drobnoustrojami, które żyją w naszym organizmie, jest nie tyle
zbędne, co często bardzo szkodliwe. Poza tym nadmiar leków, jest częstą
przyczyną różnych dolegliwości czy nawet chorób.Oczywiście wirus HIV jest
wyjątkowy pod wieloma względmi i jego nie mam tutaj na myśli. Dbaj o swój
układ odpornościowy i nie martw się o bakterie i grzyby - one są wszedzię, i
muszą być ;-).

Pozdrawiam,

andrzej
www.glowacki.art.pl

9. Data: 2005-01-14 16:08:11

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cs8pva$fca$1@news.onet.pl...

> [...]
> układ odpornościowy i nie martw się o bakterie i grzyby - one są wszedzię,

ja pod profilaktyka rozumiem higieniczny tryb zycia i regularne badanie
sie - zadnych lekow:) jestem jedna z niewielu osob w moim otoczeniu, na
ktora dzialaja antybiotyki (jak juz sa konieczne), bo je uzywam raz na 1-3
lata:)

10. Data: 2005-01-14 16:28:55

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Wtedy, kiedy pojawią się objawy kliniczne.:-)

Zespol Ehlersa Danlosa
Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym
Pytanie o zawał
Dieta wątrobowa
jak czesto RTG