po przerwie

1. Data: 2002-03-18 16:42:05

Temat: po przerwie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was wszystkie!!
Mialam prawie dwutygodniowa przerwe w dostepie do grupy i musze wam
powiedziec, ze czulam sie jak narkomanka na glodzie. To bylo straszne, teraz
juz przebrnelam przez prawie wszystkie posty i moge czytac na biezaco.
A teraz mam pytanie?
czy widzialyscie obrus w zonkile z ANNY jest przepiekny, moge podeslac
Serdecznie pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-03-18 16:55:37

Temat: Re: po przerwie
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Głuszek <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a755jb$a2l$...@n...tpi.pl...
> [...]
> A teraz mam pytanie?
> czy widzialyscie obrus w zonkile z ANNY jest przepiekny, moge podeslac

ja chyba nie widziałam, chętnie obejrzę

Wkn

1. Data: 2002-03-19 10:02:26

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy widzialyscie obrus w zonkile z ANNY jest przepiekny, moge podeslac

Czy chodzi o obrus z numeru marcowego? Jesli tak, to ja poprosze.

I jeszcze mam pytanie, czy ktoras z Was ma (i moze przeslac skan lub
ksero) styczniowy numer Anny, w ktorym jest bialy obrus rechelieu (nie
wiem, czy tak sie pisze) lezacy na zoltym podkladzie.

Pozdrawiam. Arleta

1. Data: 2002-03-19 11:20:26

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...
> [...]
> ksero) styczniowy numer Anny, w ktorym jest bialy obrus rechelieu (nie
> wiem, czy tak sie pisze) lezacy na zoltym podkladzie.

Mam, Anne kupuje systematycznie, obrus richelieu wskanuje i gdzies
umieszcze, tylko daj znak, na ile pilna sprawa:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-19 11:35:45

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam, Anne kupuje systematycznie, obrus richelieu wskanuje i gdzies
> umieszcze, tylko daj znak, na ile pilna sprawa:)

Nie spieszy sie tak bardzo. To dla kolezanki, ktora teraz pilnie (do
konca marca) wykancza obrus na prezent rocznicowo-slubny dla Rodzicow.
Wystarczy wiec juz po swietach. Po prostu miej mnie w pamieci.
Dzieki :-) Arleta

1. Data: 2002-03-19 11:47:32

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konca marca) wykancza obrus na prezent rocznicowo-slubny dla Rodzicow.
> Wystarczy wiec juz po swietach. Po prostu miej mnie w pamieci.

Ok, postaram sie:)
Elzbieta

darmowe wzory
pasmanteria internetowa w swiecie rzeczywistym
Jestem nowa !!!
O guzikach w Krakowie
Kiedy macie czas???!