poce sie

1. Data: 2005-07-11 07:49:01

Temat: poce sie
Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od czego to moze byc spowodowane i jak to leczyc, siedze sobie przy biurku i
ni z tego ni z owego jestem caly mokry (spocony) na twarzy i glowie, nie
wiem co jest grane a troche mi to przeszkadza

2. Data: 2005-07-11 08:22:40

Temat: Re: poce sie
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Od czego to moze byc spowodowane i jak to leczyc, siedze sobie przy biurku
> ni z tego ni z owego jestem caly mokry (spocony) na twarzy i glowie, nie
> wiem co jest grane a troche mi to przeszkadza

Jakie masz ciśnienie???

pl

3. Data: 2005-07-11 10:35:25

Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dataac$1oq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jakie masz ciśnienie???
>
> pl
Teraz nie wiem ale normalnie standardowe, moj lekarz kazal mi zrobic
wszystkie badania mialem echo serca, holtera, wysilkowe i nic nie wykazalo
wszystko w normie i pani doktor powiedziala ze to normalne i tak musi byc
ale ja uwazam ze to nie jest normalne

4. Data: 2005-07-11 10:53:55

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko w normie i pani doktor powiedziala ze to normalne i tak musi byc

A na feo robiłes badanie - dobowa zbiórka moczu i oznaczenie wydalania
metoksykatecholamin?

pl

5. Data: 2005-07-12 06:13:40

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:datjl9$qa3$1@nemesis.news.tpi.pl...

I sie ciesz ze wyniki masz ok i jestes zdrowy.
przeciez pocenie to jest naturalny mechanizm organizmu. Co tu zmieniac?
Jestes czlowiekiem czy robotem?
Jak jest ci zimno to drzysz, jak jest goraco to sie pocisz. Ot i cala
filozofia problemu.
aha...przy takich upalach poci sie kazdy. Nie tylko ty. Moze z taka
informacja bedie ci razniej ( pocic sie :-) ).

Vx

6. Data: 2005-07-12 11:57:48

Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:datjl9$qa3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A na feo robiłes badanie - dobowa zbiórka moczu i oznaczenie wydalania

Nic mi nie mowi nazwa takiego badania, napewno tego nie robilem

7. Data: 2005-07-12 11:59:23

Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aha...przy takich upalach poci sie kazdy. Nie tylko ty. Moze z taka
> informacja bedie ci razniej ( pocic sie :-) ).

Ciesze sie ze jestem zdrowy, ale i tak wydaje mi sie ze to nie jest normlane
tym bardziej ze dzieje sie to w najbardziej nie oczekiwanych sytuacjach i
momentach i nie tylko latem zima jak jest 'normalna' temperatora rowniez i
to jest najwiekszy problem

8. Data: 2005-07-12 12:06:55

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
> wiadomości news:datjl9$qa3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nic mi nie mowi nazwa takiego badania, napewno tego nie robilem

pogooglaj sobie czegoś takiego i zobacz objawy "guz chromochłonny"

pl

9. Data: 2005-07-12 12:15:47

Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:db0bql$nl3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> pogooglaj sobie czegoś takiego i zobacz objawy "guz chromochłonny"
>
> pl

Dzieki bardzo, objawy dokladnie takie jak u mnie ale troche sie przerazilem,
ale spoko chyba sie wybiore do lekarza i zasugeruje jej to moze mnie
skieruje na jakies dodatkowe badania

10. Data: 2005-07-12 12:17:43

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki bardzo, objawy dokladnie takie jak u mnie ale troche sie
przerazilem,
> ale spoko chyba sie wybiore do lekarza i zasugeruje jej to moze mnie
> skieruje na jakies dodatkowe badania

te badania to echo, ekg, holter no i dobowa zbiórka moczu ( a wlasciwie to
nawet 3 zbiórki).

pl

chirurg plastyk- blizny
niedocisnienie
niskie ciśnienie
klucie w sercu
poziom testosteronu - jak szybko podwyzszyc?