pocenie dłoni!!!, pomocy!!!

1. Data: 2003-02-26 14:17:07

Temat: pocenie dłoni!!!, pomocy!!!
Od: "paweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam poważny problem, bardzo pocą mi sie dłonie. Utrudnia mi to normalne
funkcjonowanie. Śmieszne, ale wstydzę się podać dłoń na powitanie, bo jest
wilgotna.
Próbowałem smarować jakimiś płynami zmniejszającymi potliwość jak np
Antidral, ale nie pomaga mi zbytnio.

Ktoś może mi pomóc?
Znacie jakieś metody walki z takim problemem?

Dzięki za pomoc
paweł

2. Data: 2003-02-26 14:31:30

Temat: Re: pocenie dłoni!!!, pomocy!!!
Od: "MaYeR" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Antidral, ale nie pomaga mi zbytnio.
>
> Ktoś może mi pomóc?
> Znacie jakieś metody walki z takim problemem?

nie wiem czy to bedzie do ciebie pasowalo
ale wiele osob ma taki problem na tle nerwowym
i leki dermatologiczne nic tutaj nie pomoga

MaYeR

3. Data: 2003-02-26 14:47:05

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znacie jakieś metody walki z takim problemem?
>
>Mozna usunac potliwosc z rak za pomoca wstrzykniecia botoxu. Zabiegi wykonuje sie w
gabinetacj kosmetyczno-dermatologicznych przy
osobie lekarza. Jednak zabieg ten jest bardzo kosztowny, okolo 2000zl i
jego dzialanie ogranicza sie do okolo roku, takze co pewien czas trzeba
go powtarzac.

4. Data: 2003-02-26 19:28:00

Od: "Stefan Stamblewski" <5...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie czego tańszego ewentualnie z dopłatą KCh ?
SS
Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> osobie lekarza. Jednak zabieg ten jest bardzo kosztowny, okolo 2000zl i
> jego dzialanie ogranicza sie do okolo roku, takze co pewien czas trzeba

Nadżerka i basen
Re: Czyzby Optymalni mieli racje?
Gdzie rehabilitacja/fizjoterap ia we Wroclawiu
Grypa i zarażenie innej osoby.
nerka_wynik USG_co dalej?