podrazenienia po goleniu

1. Data: 2007-02-13 18:43:26

Temat: podrazenienia po goleniu
Od: "Jan" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze po goleniu mam mocno podrazniona skore na szyji - czerwona, tworza mi
sie takie lekkie krostki, jest niemila w dotyku - stosuje specjalna pianke
do golenia z aloesem ale to niestety nic nie pomoglo.

Macie moze cos sprawdzonego godnego polecenia?

Z gory dziekuje za pomoc!

2. Data: 2007-02-13 19:21:31

Temat: Re: podrazenienia po goleniu
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jan" <m...@m...pl> napisał(a) wnews:eqt0tm$88f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Macie moze cos sprawdzonego godnego polecenia?

Golic sie po cieplym prysznicu, smarowac po goleniu sie balsamem na N. (do
skory wrazliwej, na drugi dzien juz jest duzo lepiej).

Dezynfekowac maszynke.

Ewentualnie mozna sie pokremowac przed goleniem, poczekac az krem sie
wchlonie i dopiero potem wykonac rytual golenia :)

Golisz sie jak domniemam maszynka "standardowa" na mokro?

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2007-02-13 20:18:13

Od: "Elfka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pianke do golenia z aloesem ale to niestety nic nie pomoglo.
>
> Macie moze cos sprawdzonego godnego polecenia?

przed goleniem umyj twarz w gorącej wodzie i też w niej mocz dość często
maszynkę.
wpierw ogól się "z włosem", a potem "pod włos"
+ balsam

i powinno być lepiej z każdym dniem

4. Data: 2007-02-14 00:13:41

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maszynka elektryczna, ktorej ostrza dezynfekujesz codziennie octem lub
wrzatkiem. Golenie na sucho, ale nie zaraz po wstaniu z lozka, bo wtedy
twarz jest opuchnieta. Najlepiej zjesc sniadanie, potem sie ogolic,
nastepnie umyc twarz itd.

5. Data: 2007-02-14 16:02:08

Od: LUKY <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan napisał(a):
> Macie moze cos sprawdzonego godnego polecenia?

Miałem podobny problem jak ty i super rozwiązaniem okazało się kupno nie
PIANKI ale żelu do golenia(są z nivei, gillete, mach3 itp), mozesz sobie
wziasc do skory wrażliwej. Żel dużo lepiej wnika w zarost i skóre tak mi
się wydaje i tak bynajmniej jest u mnie i mi to pomogło :).

TSH
Tarczyca?
wypadek na nartach
UKG + kardiolog - gdzie? (Katowice/Śląsk)
serce?