podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.

11. Data: 2006-10-31 22:16:53

Temat: Re: podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <adres@sygnaturka> napisał w wiadomości
news:58238$4547bbfc$3eb33e72$31866@news.chello.pl...
> A znasz jakość propozycję dla lekarzy przed specjalizacją w prywatnym
> sektorze?
> Moja wypowiedź była ironią. Jak to co nazywa się pensją w "służbie
> zdrowia".
> :)

specjalizacje łatwiej aktualnie zrobic jest np. w niemczech i jeszcze ładne
stażowe kasujesz pracując tam . Jedyny problem to egzamin z języka.
Mozna wyjechac(tyle ,że nie czarujmy sie - nikt juz potem nie wróci , bo nie
ma do czego) , aktualnie najlepsze zarobki daje szkocja , mozna probowac
podpisac kontakt z zachodnimi kasami ( przykład Węgier ).
Możliwości jest dużo , problemy są trzy - język , kapitał poczatkowy i
odwaga.
--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

12. Data: 2006-10-31 22:20:14

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirhe" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> probowac podpisac kontakt z zachodnimi kasami ( przykład Węgier ).
> Możliwości jest dużo , problemy są trzy - język , kapitał poczatkowy i

Jeszcze jedno , jakkbym sie w latach 80-tych nie oddzielil od społecznej
słuzby zdrowia to aktualnie bym wyjechał , ale do Grecji. Zarobki sa troche
niższe niz w innych krajach , ale
nie jest sie długo pracownikiem II kategorii . Praktycznie po 2-3 latach i
znając język , jest się zasymilowanym , to tez jest ważne tak samo jak
zarobki.

13. Data: 2006-11-01 08:47:27

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@g...pl> napisal(a):

> u mnie w spoldzielni hydraulik zarabia 1500 brutto. Tez bez
> specjalizacji:-))))

To musi być wyjątkowa niedorajda ten hydraulik. Ja za cztery dni
roboty (po 7-8h dziennie) dwóch hydraulików zapłaciłem 1200 zł, w czym
była wyłącznie robocizna. Policz sobie ile zarabia jeden z nich na
miesiąc. Oczywiście zero faktury, nie sądzę, żeby od tej kasy była
zapłacona złotówka podatku.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

14. Data: 2006-11-01 09:11:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> była wyłącznie robocizna. Policz sobie ile zarabia jeden z nich na
> miesiąc. Oczywiście zero faktury, nie sądzę, żeby od tej kasy była

pisalem tylko i wylacznie o oficjalnej pracy na etacie:-))

pozdr.

casus

15. Data: 2006-11-01 10:53:28

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz jak skończyła twoja imienniczka z pewnej powieści? Wzięli ją dobrzy
> ludzie na wóz z gnojem i wywieźli za miasto:-> A wiesz dlaczego? Bo to zła
> kobieta była.

Marek Li,

For your information;

Urósł Ci pain in the ass???

j.

16. Data: 2006-11-01 11:04:09

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek Li,
>
> For your information;
>
> Urósł Ci pain in the ass???

Naucz się języka, bo to grupa z 'pl'. Wiele to nie zmieni, bo z sensem
pisać przecież się nie nauczysz. Chociaż myślenie nie boli - ale próbuj.

17. Data: 2006-11-01 21:19:18

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

mirhe napisał(a):

> [...]
> nie jest sie długo pracownikiem II kategorii . Praktycznie po 2-3 latach i
> znając język , jest się zasymilowanym , to tez jest ważne tak samo jak
Waszmość dentystą jest? Bo jak inaczej mogłeś się odłączyć od państwowej
w latach 80? Wtedy chyba wszyscy lekarze pracowali na państwowym, tylko
lekarzy stomatologów znałem, którzy prywatną praktykę prowadzili.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

18. Data: 2006-11-01 22:15:28

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waszmość dentystą jest? Bo jak inaczej mogłeś się odłączyć od państwowej w
> latach 80? Wtedy chyba wszyscy lekarze pracowali na państwowym, tylko
> lekarzy stomatologów znałem, którzy prywatną praktykę prowadzili.

ginekolodzy
psychiatrzy(nie każdy chce miec wpis PZP)
plastycy

19. Data: 2006-11-02 08:15:57

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Kowalski" <J...@J...pl> wrote in message
> [...]
> 1200zł brutto (dokladnie 20% podwyzki) czyli ba reke dostaje ok 815zł.
> Szpital Wojewodzki.... lekarz przed specjalizacją...

Może chcesz się dowiedzieć ile zarabiają strażacy po 15 latach pracy. Albo
dlaczego policjant z drogówki, jak dostaje 200 zł łapówki naprawdę ma
rozterki "wziąć-nie-wziąć".
Ja już nie mówię o takich drobiazgach jak zatrudnianie ludzi na pół etatu (z
minimalnym wynagrodzenim), a później trzymanie ich na nadgodzinach.
Oczywiście bezpłatnych. Klasyczna praktyka w wielu sklepach.

To biedny kraj. Taka niestety prawda.
A.

20. Data: 2006-11-02 10:33:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minimalnym wynagrodzenim), a później trzymanie ich na nadgodzinach.
> Oczywiście bezpłatnych. Klasyczna praktyka w wielu sklepach.

i najlepiej zrownac wszystkich pensje, niezaleznie od poziomu wyksztalcenia,
wkladu w jego zdobycie i odpowiedzialnosci zawodowej. Sorki, ale komuna juz
byla. Tow. Gomulka zawsze mowil: nie dawac podwyzek lekarzom, oni zawsze sie
sami wyzywia. Do tego zmierzamy? Skoro tak, to niech zyje klasa
robotniczo-chlopska. Inteligencji stanowcze: NIE. :-))))
Nie podoba mi sie porownywanie pracy odpowiedzialnej za zycie i zdrowie
innych z praca lapacza na radarze, czy tez pania na stoisku monopolowym.

pozdr.

casus

Lariam (lek na malarię kupię)
drętwienie ręki