podyplomowa psychologia zarządzania

1. Data: 2005-01-17 16:22:59

Temat: podyplomowa psychologia zarządzania
Od: "c" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam info na temat podyplomowej psychologii zarządzania na Uniwerku
wrocławskim.
Czy ktoś z Was może skończył w.w lub również podyplomową psychologię
interpesonalną?
Chętnie poznam Wasze opinie

1. Data: 2005-01-17 17:07:23

Temat: Re: podyplomowa psychologia zarządzania
Od: "c" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nawysyłałam.!!!!
bardzo przepraszam ale jestem "nieobyta"
wydawało mi się, że nie wysyłam a wysyłałam :(

1. Data: 2005-01-18 07:59:18

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

c napisał(a):
> Ale nawysyłałam.!!!!
> bardzo przepraszam ale jestem "nieobyta"
> wydawało mi się, że nie wysyłam a wysyłałam :(

Wyobraziłem sobie zawiadowcę ruchu na kolei czy w porcie lotniczym
wygłaszających podobne stwierdzenie, hihi. :-)

podyplomowa psychologia zarządzania
podyplomowa psychologia zarządzania
dyskutując z Golemanem "Nienawidzimy cię"
jednostki kontrolujące?!
Re: Realna wiara czyli model rzeczywistości