podziękowania

1. Data: 2005-11-29 21:17:52

Temat: podziękowania
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Hala :-)

wczoraj dostalismy odkurzacze, cieszymy sie jak dzieci !
Fajny ten wynalazek, jedynie, ze rzeczywiscie nie wiadomo jak bedzie z
trwaloscia :-(
Mam pytanie : kiedy ladowalas baterie w odkurzaczu, na ile godzin ja
podlaczylas?
W instrukcji pisze ze pierwsze ladowanie powinno trwac 16 godzin.
Grzesiek zrobil strone internetowa z oferta sprzedazy, nie tak drogo jak
myslelismy
ale prawie dwa razy drozej niz koszty z przesylka.
Troche mi glupio, ze musisz czekac na pieniadze ale mysle, ze gdybys bardzo
potrzebowala
ich od razu to bys powiedziala.
Czy 750 dolarow to nie za malo? Obiecalam wiecej ale nie mamy pewnosci czy
sprzedaz
pojdzie tak jak bysmy chcieli :-(
Tato dzis dzwonil, ze mama poszla do szpitala, na jakies badania, niestety
mnie nie bylo
w domu. Jutro zadzwonie, to moze cos wiecej sie dowiem. Mama ostatnio
kiepsko sie czuje,
ciagle cos Jej dolega jak jedno sie wyjasni to zaraz cos onnego sie
znajduje, najgorzej, że
psychicznie jest taka zniechecona. Bardzo chcialabym pojechac do Zlotoryi
jeszcze w tym roku,
chociaz na 2-3 dni, zobaczymy czy sie uda.
pozdrawiam, Dana

2. Data: 2005-11-29 21:22:26

Temat: Re: podziękowania
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):
[...]
> chociaz na 2-3 dni, zobaczymy czy sie uda.
> pozdrawiam, Dana

łoj Dana dana, tyrdy dyrdy um pa.
;-)
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-11-29 21:23:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):
> [...]
> jeszcze w tym roku,
> chociaz na 2-3 dni, zobaczymy czy sie uda.

Kasuj jak najszybciej mozesz.
pozdr. jerzy

4. Data: 2005-11-29 21:37:04

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

łoj Dana dana, tyrdy dyrdy um pa.
;-)
pozdr. Jerzy

Mnie tam wcale nie do śmiechu :-(
Bardzo przepraszam za zamieszanie !
Pozdrawiam, Bogdanna
ps. w rodzinie wyrzucono z mojego imienia parę liter, stąd Dana.

5. Data: 2005-11-29 21:40:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):
> [...]
> Bardzo przepraszam za zamieszanie !
> Pozdrawiam, Bogdanna
> ps. w rodzinie wyrzucono z mojego imienia parę liter, stąd Dana.

Przeca mozesz usunąć ten swój list, juz ci kiedys pisałem jak to zrobic.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-11-29 21:52:50

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeca mozesz usunąć ten swój list, juz ci kiedys pisałem jak to zrobic.
pozdr. Jerzy

Jerzy, zajrzyj proszę do swojej poczty,
pozdrawiam, Bogda

Jeszcze raz o pennisetum