podziękowania

1. Data: 2006-07-07 11:50:59

Temat: podziękowania
Od: "gochcat" <g...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Wiem, że nie mamy tworzyć nowych wątków bez potrzeby itd. Niemniej
jednak chciałam podziękować wszystkim tym, którzy wrzucają na grupę linki do
wzorków. Ja sama nie mam czasu przeszukiwać sieci, a na niektórych stronach
(chińskie, rosyjskie) po prostu nie potrafię się poruszać. Dlatego Wielkie
Dzięki dobrym duszyczkom, który gdy trafią na coś ciekawego dzielą się tym z
innymi...dla mnie to właściwie jedyne źródło nowych pomysłów....

2. Data: 2006-07-07 13:12:47

Temat: Re: podziękowania
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się i popieram. Sama nie mam, niestety skanera ale jak coś mi
wpadnie w oko ciekawego (staram się nie powielać linków a
przejrzałam posty chyba z całego 2005 roku no i oczywiście na
bieżąco 2006) dorzucam. Nie było tego do tej pory dużo ale choć
troszkę staram się odwdzięczyć za mnóstwo linków i stronek z
których skorzystałam. Wielkie dzięki za trud i cnotę dzielenia się.

3. Data: 2006-07-07 15:33:35

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ja sama nie mam czasu przeszukiwać sieci, a na niektórych stronach
(chińskie, rosyjskie) po prostu nie potrafię się poruszać.

Pewnie jak większość z nas. Ja nie przebrnęłam przez to wszystko co Pusia
zalecała czytać ale to co przeczytałam to mnie zmroziło. Nie zrozumiałam
większości i prawie wpadłam w kompleksy :))
Dlatego cieszę się że są wsród nas te dobre duszyczki i wielkie dzięki im za
to. Pusi też bo bardzo dużo się udziela w tej kwestii :)))
pozdrawiam ewa k.

xxx konkurs DMC
[zupełnie OT] - do dziewczyn mieszkających "zagramanicą"
WYCIERACZKI ALUMINIOWE
Sklep z decoupage
szydelko] troszke sie chwalie