podziękowania dla pani promotor?help!

1. Data: 2000-01-13 08:55:54

Temat: podziękowania dla pani promotor?help!
Od: "Tinker" <t...@l...tu.kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w pracy licencjackiej należy ( i czy należy) umieścić podziękowania
dla pani promotor?
Pomóżcie!
Marzena

1. Data: 2000-01-14 19:04:53

Temat: Odp: podziękowania dla pani promotor?help!
Od: "moskita" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle robi się tak:

okładka
pierwsza kartka czysta
druga prawy dolny róg
potem następna czysta
a dopiero tytuł pracy itd

przy czym jest tak, że każdy promotor wymaga co innego!
dlatego poprostu zapytaj swojego jak ma być! mi kazano jak powyżej!

zdrowia

mo5kita

+++++++++++++++++
http://bieszczady.cds.pl

Użytkownik Tinker <t...@l...tu.kielce.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85k406$hc2$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 2000-08-05 08:09:39

Od: "WITOLD SOBCZAK" <S...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:85k406$hc2$...@h...uw.edu.pl...
> Gdzie w pracy licencjackiej należy ( i czy należy) umieścić podziękowania

Można a czy koniecznie trzeba to już Ty decydujesz. Gdzie? - na ogół na
pierwszej lub drugiej stronie (wtedy pierwsza jest pusta) w prawym dolnym
rogu lub pośrodku strony , ale ważne aby były estetyczne, bez przesadnych
ozdób i rozsądnie zredagowane.
Powodzenia .
Witek

Czy ktoś słyszał o szkole WSM SIG