podziekowania dla xanki

1. Data: 2002-12-16 17:22:46

Temat: podziekowania dla xanki
Od: "michal tarnowski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik xanka <x...@z...net> w wiadomosci do grup dyskusyjnych napisal:
> A co do fryzjera to ja z uporem maniaka bede polecac salon NEO na
Grodzkiej ;) .
> Widzialam ze panowie tez tam chodza. A skoro potrafia tam naprawde dobrze
> uczesac kobiety to z mezczyznami mysle bedzie podobnie.

Bylem tam dzisiaj... i jestem BARDZO zadowolony.
Pelny profesjonalizm.
Fryzurka jest super, tamtejsze panie wszystko
elegancko pomogly mi dobrac.

Dziekuje bardzo za namiary!

pozdrawiam
Michal Tarnowski

(wiem, wiem.. powinno isc na priv..
ale tak to wszyscy sie dowiedza jaka z tej
xanki dobra dziewczyna :))

1. Data: 2002-12-16 17:24:33

Temat: Re: podziekowania dla xanki
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena"
> w jakim to miescie?

Może nie w mieście ale w Krakowie:)
Asia

1. Data: 2002-12-16 17:26:02

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grodzkiej ;) .

w jakim to miescie?

1. Data: 2002-12-16 19:22:38

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może zna ktoś dobrego fryzjera w Wawie??

1. Data: 2002-12-16 22:37:30

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "xanka"
> W trakcie rozmowy okazalo sie ze jakas grupowiczka byla tam tez ostatnio.
> Ciesze sie ze moglam pomoc :)

Ostatnio? Jakas? Cos ty, tam ciagle jest jakas grupowiczka.
Kiedy siedzialam tam ostatnio w tym samym czasie rezerwowaly
telefonicznie miejsce dwie inne! :-)))
Asia

1. Data: 2002-12-16 22:45:22

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

michal tarnowski wrote:

> [...]
> Michal Tarnowski
>
> (wiem, wiem.. powinno isc na priv..
> ale tak to wszyscy sie dowiedza jaka z tej

oh oh ale mi sie milo zrobilo ;))
no a w ogole to ja tez tam dzisiaj bylam!
zrobilam sobie kolorek, oczywiscie po dlugiej konsultacji i rozmowie fryzjerka
doradzila i wybrala mi odcien. Wyszlo super.
W trakcie rozmowy okazalo sie ze jakas grupowiczka byla tam tez ostatnio.
Ciesze sie ze moglam pomoc :)
pozdrawiam
Anka

1. Data: 2002-12-16 22:57:19

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Ostatnio? Jakas? Cos ty, tam ciagle jest jakas grupowiczka

> Kiedy siedzialam tam ostatnio w tym samym czasie rezerwowaly
> telefonicznie miejsce dwie inne! :-)))

no ok :) nie znam wszystkich z nazwisk, a akurat rozmawialysmy o tej jednej,
ktora "przyznala" sie ze NEO zostal jej polecony tu na grupie.

pzdr
Anka

1. Data: 2002-12-17 12:57:52

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "xanka" <x...@z...net> napisal w wiadomosci

> W trakcie rozmowy okazalo sie ze jakas grupowiczka byla tam tez ostatnio.
> Ciesze sie ze moglam pomoc :)

To ja to ja to ja:-)))))
Ja tam bylam w zeszlym tygodniu. Zreszta pisalam ttutaj i dziewczyny tez (po
krakowskim spotkaniu ) o efektach.:-)

> pozdrawiam
> Anka

Kropelka

ps.Ostatnio od Ciacha sie dowiedzialam ze my sie podobno znamy ehehhe
Kojarzysz kropelke z louisa?

1. Data: 2002-12-17 15:17:12

Temat: Re: do Kropelki :)
Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> ps.Ostatnio od Ciacha sie dowiedzialam ze my sie podobno znamy ehehhe
> Kojarzysz kropelke z louisa?

hm.. Kropelke z louisa to chyba bardziej Green bedzie kojarzyl ;)
Przyznam ze znajomo brzmi, ale pewnie gdybysmy sie spotkaly gdzies na ulicy to
bym Cie nie poznala :(

pozdrawiam
Anka

1. Data: 2002-12-17 18:19:01

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm.. Kropelke z louisa to chyba bardziej Green bedzie kojarzyl ;)
> Przyznam ze znajomo brzmi, ale pewnie gdybysmy sie spotkaly gdzies na
ulicy to
> bym Cie nie poznala :(

Ja chyba tez hehehe
Moze wpadniesz kiedys na spotkanie grupy?
A green na pewno bedzie bo on tu pracowal.
A z tego co slyszalam to Ty z Pola tutaj przychodzilas.
Ale nie wazne:-) I tak wpadnij kiedys na spotkanie:-)

Kropelka

> pozdrawiam
> Anka

babrajaca sie dziurka w uchu