pogorszenie po Bicom - co robić ?

1. Data: 2007-06-22 14:12:15

Temat: pogorszenie po Bicom - co robić ?
Od: "kaya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dzieciństwa mam alergię i ataki astmy.
Prowadzenie przez dobrego alergologa + dobrane leki spowodowały, że
problem w 80% zniknął.

Diabeł mnie podkusił, aby zlikwidować go zupełnie i
z ciekawości wybrałam się do Bicomu (Metodę terapii biorezonansowej ),
aby zlikwidować przypałość zupełnie.

Po kilku wizytach problem nie tylko nie ustapił ale sie wrecz powiekszył.
Miniona wiosna to masa laków + 2 pobyty w szpitalu. Mimo, że apogeum
pyłków mineło nadal mam nawracajace zapalenia (gardło+uk.oddechowy).

Jak z tego wyjść na prostą ?
Co metoda biorezonansu powoduje, że sa u mnie takie objawy ?

Myślałam, że działa ona na zasadzie albo pomoze, albo nic nie zmieni.

Bardzo proszę o informacje w tym temacie.

2. Data: 2007-06-22 19:52:48

Temat: Re: pogorszenie po Bicom - co robić ?
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

kaya napisał(a):
> [...]
>
> Myślałam, że działa ona na zasadzie albo pomoze, albo nic nie zmieni.
>
> Bardzo proszę o informacje w tym temacie.

Z tego co słyszałam najpierw jest pogorszenie a potem poprawa...ale
mogę się mylić...to takie czary mary...
Kasia

cukier
Salazopiryn
Cisnienie 130/110 przy braniu leków
Re: Poszukuję lekarza ortopedy
przeziebienie, bol gardla w czasie ciazy.. koniec 4 msc..