pojedynek Wujek kontra Pani Magda

1. Data: 2003-03-24 18:05:22

Temat: pojedynek Wujek kontra Pani Magda
Od: "monitor" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek twierdzi iz felietony Pani Magdy sa glupie z tego tez powodu wywiazala
sie swoista wojna na grupie. Ktora chcac nie chcac wszyscy musimy ogladac.

Moja propozycja aby skonczyc te wojne - pojedynek na felietony. Temat
wspolny ustalony przez grupe.

Pewien jestem ze Wujek jako osoba swiatla, wyksztalcona, oczytana itp. jest
w stanie zaskoczyc nas grupowiczow bardzo ciekawym, interesujacym, madrym
felietonem ktory czytac bedziemy z zapartym tchem jeszcze naszym wnukom.
A Pani Magda coz napisze swoj felieton.

Drodzy przeciwnicy mam nadzieje ze starczy wam honoru i odwagi aby podjac
rekawice i stanac do wspolzawodnictwa

Demokratycznie porownamy i zaglosujemy
i niech wygra lepszy.

Pozdrawiam
monitor

1. Data: 2003-03-24 18:18:10

Temat: Re: pojedynek Wujek kontra Pani Magda
Od: "Wujek dobra rada !!!" <Wujek nie @NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Demokratycznie porownamy i zaglosujemy
> i niech wygra lepszy.

Słuchaj nie chodzi mi tu o treść felietonów tylko ilość i wielkość jaka jest
przysyłana na grupe. Do tego ,aby zrobić wszystkim na złość którzy stali po
mojej stroni Pani M zaczeła wysyłaś jeszcze wieksze i obszerniejsze
felietony ,a zreszta po co ja sie tłumacze.

1. Data: 2003-03-24 18:32:23

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek dobra rada !!! wrote:

> [...]
> stali po mojej stroni Pani M zaczeła wysyłaś jeszcze wieksze i
> obszerniejsze felietony ,a zreszta po co ja sie tłumacze.

No właśnie - po co? Użyj filtra i zapomnij o sprawie.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

samo życie
Hmmm
a moze Wujek to jakis frustrat ?
Wujek - mam dla ciebie dobrą radę
Ta krowa robi nam wszystkim na słość !!!!!