pokrzywy

1. Data: 2004-10-14 01:11:59

Temat: pokrzywy
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co jest dobre na zagładę pokrzyw?
chodzi mi o takie, które zagnieździły się przy winorośli, przy porzeczce,
oraz wśród irysów i innych kwiatów.
moon

2. Data: 2004-10-14 07:27:12

Temat: Re: pokrzywy
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> co jest dobre na zagładę pokrzyw?

Zwyczajna [kłączowa-wieloletnia] czy żegawka [jednoroczna]? ...

> chodzi mi o takie, które zagnieździły się przy winorośli, przy
porzeczce,
> oraz wśród irysów i innych kwiatów.

1. rękawiczki
2. wegetarianie
3.smakosze
4. rekonwalescenci
5. ...
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

3. Data: 2004-10-14 09:49:23

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Zwyczajna [kłączowa-wieloletnia] czy żegawka [jednoroczna]? ...

bardzo, bardzo wieloletnia i uparta.

> 1. rękawiczki
- to metoda masochsty
> 2. wegetarianie
- :)))
> 3.smakosze
- w tej wsi, zupa z pokrzyw wyszła z mody w 1915 roku:(

Powiedzmy szczerze - chodzi mi o chemię.
moon

4. Data: 2004-10-14 10:33:47

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo, bardzo wieloletnia i uparta.
>
> Powiedzmy szczerze - chodzi mi o chemię.
> moon

Może ten cytat: W doświadczeniach wykonanych w Sadowniczym Zakładzie
Doświadczalnym Instytutu Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Brzeznej,
najskuteczniejszym okazał się preparat Basta. Wystarczającą dawką były 3
litry preparatu na 1 ha powierzchni opryskiwanej w 500 l wody. Całość tam:
http://www.markiewicz.com.pl/menu.php?id=uprawa_ma

Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-10-14 13:49:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basta. Wystarczającą dawką były 3
> litry preparatu na 1 ha powierzchni opryskiwanej w 500 l wody. Całość tam:
> [...]

Czy jeteś pewny,że tych pokrzyw jes hektar? Może tyle co na zupę
i dla motyli.A Ty od razu z ciężką artylerią.
Poszła do Ciebie paczka . Same afrodyzjaki. Jeden żeby chcieć,
drugi aby móc.Nie pokazuj Boletusowi.
Mirek

6. Data: 2004-10-14 17:32:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Poszła do Ciebie paczka . Same afrodyzjaki. Jeden żeby chcieć,
> drugi aby móc.

Potrzebny jeszcze taki, zeby bylo z kim :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-10-14 17:52:21

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Potrzebny jeszcze taki, zeby bylo z kim :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

No Michale, toż tam jest od wyboru do koloru
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

8. Data: 2004-10-14 17:55:01

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i dla motyli.A Ty od razu z ciężką artylerią.
> Poszła do Ciebie paczka . Same afrodyzjaki. Jeden żeby chcieć,

i to masz pewne jak to , że na grupie nie znajduję do tej pory pomocy w
poście " gorąca prośba" Sam to znajdę choćby w miesiąc - skoro nikt z grupy
nie chce udzielic pomocy. Nie proszę w swoim interesie ale w interesie
młodych, dzielnych, fantastycznych ludzi, (młodego małżeństwa) którzy nie
chcą w Pawłowicach być wyłącznie tuzinkowi (tuje, srebrzyste świrki itp) .
Czy jednak ktoś na grupie jest tym zainteresowany by młodym pomagać? Dziwne,
przecież któraś z Pań na grupie posiada tą cudowną wręcz białą aleję
hortensjową - widzieliście to. Gościli u niej grupowicze nie tak dawno a gdy
poprosisz grzecznie o pomoc grupa jest zgoła egoistycznym zlepkiem
teoretycznie zaprzyjaźnionych jednostek (sorry - słowo "ludzi" jakos nie
dorasta)- chyba jedynie w kontekście człowiek, człowiekowi wilkiem ( niech
mi wilki wybaczą)

Boletusowi nie pokażę bo po co? Albo umarłby ze śmiechu albo z zazdrości.
Żaden powód jego śmierci mnie nie rajcuje.

Pozdrawiam z goryczą
skryba
Ps. nie chcesz mieć w życiu źle nie pomagaj innym.
Czyli bądź prawdziwym homo ledwo sapiens

9. Data: 2004-10-14 18:13:23

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy napisał:

> [...]
> dorasta)- chyba jedynie w kontekście człowiek, człowiekowi wilkiem ( niech

A może ta Pani nie siedzi non stop przy komputerze, bo po prostu na to
czasu nie ma...
Ale Ty egoistycznie chcesz odpowiedzi natychmiast.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-10-14 18:14:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chcą w Pawłowicach być wyłącznie tuzinkowi (tuje, srebrzyste świrki itp) .
> Czy jednak ktoś na grupie jest tym zainteresowany by młodym pomagać?

A w czym konkretnie trzeba pomóc małżeństwu? Aleję kojarzę, ale to nie aleja
żadnej z pań, a moze coś myle, pojawi sie własciciel, to sie pochwali ja
mącic nie chcę. W sumie o co ta panika, przecież dopiero wczoraj powiesiłeś
post.

Ty na poważnie to napisałeś?

Pozdrawiam
Kaśka