połamany palec

1. Data: 2013-12-09 13:58:21

Temat: połamany palec
Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie od połamania palca stopy, bez przemieszczenia(drugi
licząc od najmniejszego) mogę zacząć biegać? Byłem u lekarza,
prześwietlono, stwierdzono złamanie palca stopy nie stwierdzono
przemieszczenia, kazano obwijać bandażem pomiędzy dwa sąsiadujące
palce.Lekarz dał 2 tygodnie zwolnienia, nic nie wspominał po jakim
czasie mogę podjąć aktywność.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2013-12-09 22:21:17

Temat: Re: połamany palec
Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hisjusz" <h...@w...pl> wrote in message
> [...]
> pomiędzy dwa sąsiadujące palce.Lekarz dał 2 tygodnie zwolnienia, nic nie
> wspominał po jakim czasie mogę podjąć aktywność.

a ty nie zapytałeś? a ten lekarz nie ma telefonu żeby zadzwonić i dopytać? w
końcu to on widział rentgen i będzie chyba potrafił precyzyjniej określić
kiedy...

Pzdr
Piotrek

Simvastatyna - o jakiej porze brać