polecam balsam (korzenny)

1. Data: 2006-05-12 08:51:13

Temat: polecam balsam (korzenny)
Od: yoja <y...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie ostatnio kupiłam ( za 7 zł!!!) jak dla mnie super produkt:
odmładzające kokosowe mleczko do ciała z olejkiem z
baobabu.(bielenda-Powitanie z Afryką)
To co mnie urzekło to jego zapach, nazwa na to nie wskazuje, ale on
pachnie tak orientalno-korzennie, że ja po prostu wymiękam. Po prostu
ktoś trafił w 100% w mój gust zapachowy.
--
Pozdrawiam, Agata, Marcelek (21.06.2003) i Amelka (06.08.2005)

2. Data: 2006-05-12 09:14:22

Temat: Re: polecam balsam (korzenny)
Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

A uzywalas moze innych produktów z tej linii? Albo ktos inny i
zechcialby sie podzielic wrazeniami?:)

Pozdrawiam,
Agni

3. Data: 2006-05-12 13:06:12

Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialam wlasnie ten balsam i na prawde jest to swietny kosmetyk.
Tylko troche mialam problemow z wydobyciem go z butelki, bo jest bardzo
gesty, ale znalazlam na niego sposob;)
Oprocz tego uzywalam szamponu i maseczki do wlosow - niestety tu sie
rozczarowalam. Same problemy z rozczesaniem wlosow i z ich ulozeniem.
Zastanawiam sie jeszcze nad kupnem piasku do kapieli oraz kremu do
twarzy.

Pozdr,
Ania

4. Data: 2006-05-12 13:30:17

Od: yoja <y...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lobuziaczka napisał(a):

> Tylko troche mialam problemow z wydobyciem go z butelki, bo jest bardzo
> gesty, ale znalazlam na niego sposob;)

Podziel się tym patentem:)

--
Pozdrawiam, Agata, Marcelek (21.06.2003) i Amelka (06.08.2005)

5. Data: 2006-05-12 13:39:50

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uzywalam:
szamponu - super; wlosy sa pozniej miekkie i blyszczace.
balsamu do ciala - moze byc; jak dla mnie troche za orientalnie pachnie.
piasku da kapieli - bez rewelacji; jakby ktos sproszkowana cegle dodal do
wody; pozniej szczypala mnie skora.
kremu do twarzy - bardzo dobry; swietnie nawilza.
Pozdrawiam.

Uzytkownik "Kiria Agni" <g...@t...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

6. Data: 2006-05-12 14:20:26

Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Agni:

Kupilam sobie taka szpatulke - dluzsza niz do nakladania kremow na
twarz i wlasnie tym wydobywam balsam z opakowania.
Szybko, prosto i higienicznie :)

7. Data: 2006-05-12 18:32:54

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiria Agni" napisał w wiadomości
ews:1...@g...googlegroup
s.com...

>A uzywalas moze innych produktów z tej linii? Albo ktos inny i zechcialby
sie podzielic wrazeniami?:)

Ja miałam: szampon - dla mnie bomba, zwłaszcza za zapach; maskę do włosów -
rewelacja (to w ogóle chyba bardziej podchodzi pod peeling skóry głowy) i
krem do twarzy - ujdzie, ale bez przesady, wolę maseczkę od czasu do czasu.

pzdr,
Aga

8. Data: 2006-05-13 16:24:59

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 May 2006 07:20:26 -0700, lobuziaczka wrote:

> Do Agni:
>
> Kupilam sobie taka szpatulke - dluzsza niz do nakladania kremow na
> twarz i wlasnie tym wydobywam balsam z opakowania.
> Szybko, prosto i higienicznie :)

A gdzie taką szpatułkę można dostać?
--
Magda

9. Data: 2006-05-14 10:00:04

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 May 2006 18:24:59 +0200, Darth Magda napisał(a):

> A gdzie taką szpatułkę można dostać?
[dysząc z żądzy: wciąg-SHHHH! wyciąg-SHHHH! ? :)]

Może dłuższą niż do nakładania kremów będzie do wkładania
globulek?

--
Wyrwać z aplikatora? Nie wiem, zgaduję tylko :)

CELIA - gdzie dostne te kosmetyki w Krakowie?
KRAKÓW
skóra uzależniona od Nivea
vichy lipocure - wrażenia
samoopalajacy zel do kapieli