polecam fanom atkinsa i kwasniewskiego

1. Data: 2003-10-13 12:16:04

Temat: polecam fanom atkinsa i kwasniewskiego
Od: "Mate0" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radze abyscie to przeczytali

http://wiadomosci.wp.pl/prasaWiadomosc.html?wid=1602
417&kat=8173

Mate0
http://www.fotki.poznan.prv.pl
m...@i...pl

2. Data: 2003-10-13 12:18:23

Temat: Re: polecam fanom atkinsa i kwasniewskiego
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mate0" <f...@...pl> napisał w wiadomości
news:bme4n4$bg2$1@topaz.icpnet.pl...
> Radze abyscie to przeczytali
>
> http://wiadomosci.wp.pl/prasaWiadomosc.html?wid=1602
417&kat=8173

Strasznie stara wiadomość jak na newsy ;)))

Slawek

3. Data: 2003-10-13 12:56:35

Od: Jazz <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Oct 2003 14:18:23 +0200, slawekusun wrote:

417&kat=8173

> Strasznie stara wiadomość jak na newsy ;)))

Już nawet Strzyczkowki w Trójce pod wpływem tego artykułu audycję
zmontował. Ale przeczytać warto, w końcu śmiech to zdrowie ;-)

--
Jazz
http://zywienie.prv.pl/

4. Data: 2003-10-13 14:39:51

Od: "Henry" <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości

417&kat=8173

Najbardziej mi się podoba fragment " Początkowo efekty diety
niskowęglowodanowej mogą być imponujące. Stosujące ją osoby chudną, ponieważ
jest to w istocie dieta niskokaloryczna" :) I tacy ludzie mają tytuły
doktorskie - nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Chociaż z drugiej strony
wcześniejsza teoria "ekspertów" że nie chudnie się wcale a tylko traci wodę
z organizmu też mnie nieźle ubawiła.

skłaniam się ku MM - potrzebuję porad
[Atkins] Paski do mierzenia ketozy
Schudłam 18 kg