północne Mazowieckie: pierwszy śnieg

1. Data: 2006-11-02 08:54:03

Temat: północne Mazowieckie: pierwszy śnieg
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.
I co?? Zima będzie wczesna?? A może to tylko "strachy na lachy" ??
Pozdrav.Rene

2. Data: 2006-11-02 13:13:45

Temat: Re: północne Mazowieckie: pierwszy śnieg
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message
> Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.
> I co?? Zima będzie wczesna?? A może to tylko "strachy na lachy" ??
> Pozdrav.Rene

Kiedyś (byłem wtedy młody), poszedłem na groby wieczorem - ciepłe
popołudnie, koszuka krawat półbuty, cienki sweterek w "serek". Do cmentarza
mniej niż dwa kilometry przez miasto. Na cmentarzu nagle zrobiło się ciemno
i bardzo zimno, spadek temperatury w mgnieniu oka sięgał 20°C. Rozpętała się
burza śnieżna, zanim doszedłem do domu pokrywa śnieżna sięgała 20cm. Ciepła
herbata, polopiryna i młodość spowodowały, że nawet kataru nie miałem mimo
mokrej odzieży i mokrych butów...

3. Data: 2006-11-02 13:19:08

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.
> I co?? Zima będzie wczesna?? A może to tylko "strachy na lachy" ??
w Warszawie na Mokotowie - biało
po drugiej stronie Wisły w Wesołej tylko pojednyczne płatki
SJS

4. Data: 2006-11-02 13:27:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> w Warszawie na Mokotowie - biało
> po drugiej stronie Wisły w Wesołej tylko pojednyczne płatki
> SJS

Aboto Mokotów bliżej Góry Kalwarii?!

5. Data: 2006-11-02 14:26:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene"

> Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.

A mnie myślisz że ja to nie ?!

Właśnie namoczyłam anemony blanda do sadzenia, a teraz nie wiem co z nim
zrobić ?!

:-/

I przyszły ostatnie paczki w sępimy łupami ...

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-11-02 14:28:22

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene"

> Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.
> I co?? Zima będzie wczesna?? A może to tylko "strachy na lachy" ??

łodzkie melduje ze jest biało :/
Wielką donicę przed domem z pelargoniami i innymi nieodpornymi na mróz
pieknościami przykrywałam na noce kocem - dziś w nocy wiatrzysko podłe
wielce, zerwało szmatę i pod dom odrzuciło, a kwiatuszki biedne bielą
pokryte zostały. Ciekawe, które wytrzymają???
Miałam je dziś wysadzać do pojedyńczych donic na przechowanie i teraz nie
wiem czy może lepiej zostawić??? Jaka ma być dzisiejsza noc???

--
ewa

7. Data: 2006-11-02 14:45:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rene"

> A mnie myślisz że ja to nie ?!

> I przyszły ostatnie paczki w sępimy łupami ...

Ahem, tego...zdaje się, że ostatnio krzywiłam nos na wymiany pod koniec
października? ;)

Melduję przy okazji, że musiałam już zrzucać pokłady śniegu z iglaków. Nie
lubię zimy:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-11-02 16:04:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eicvje$2b3$1@atlantis.news.tpi.pl ewa
<m...@l...com> napisał(a):
> Użytkownik "Rene"

> łodzkie melduje ze jest biało :/

Hejka. W Siedlcach przed chwilą szalała śnieżyca. Dachy samochodów są
białe. Cały dzień bardzo silnie wieje.
Pozdrawiam niwalnie Ja...cki
PS Pelargonie zostały onegdaj przeniesione do szklarni i przykryte włókniną.
Nasze kanny i dalie jeszcze siedzą w ziemi.

9. Data: 2006-11-02 17:52:04

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Rene napisał(a):
> Nosz kurczę, zaskoczona jestem nim zupełnie.
> I co?? Zima będzie wczesna??
Ludzie, czy nie pamiętacie takich Zaduszek, że było -12 st C?
Przecież pierwszy śnieg wielokrotnie spadał w Polsce ok. 20
października, natomiast śnieg w listopadzie to już zjawisko typowe
dla naszego klimatu :-)

10. Data: 2006-11-02 23:13:34

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> alicja napisał(a):

> Jedyne, co bym zmieniła zimą, to sposób ubierania się : nie lubię
> kurtek i kozaków i tych wszystkich omotywaczy. Ale cóż, nie moda
> dyktuje nam ubiór zimą :-)))
> Idę na sanki.

A jazda samochodem ? Tragedia. Byłem na Wszystkich Świętych w Wałczu,
wracałem dzisiaj, no raczej wczoraj, bo w sobotę. Do Poznania - jako tako
ale dalej do Koła, Łodzi, Częstochowy, Katowic i Bielska-Białej to już białe
piekło, fuj. Już myślałem czy nie zboczyć do Dirka na jakąś naleweczkę,
przenocować i w ciepłą niedzielę jechać dalej, ale byłbym wtedy zboczeńcem
(pomyślałem) i nie skręciłem. :-D Dojechałem do domu o 19-ej, otworzyłem
kompa i rany, 154 posty, prawie same spamy, na grupach tysiące postów. Kiedy
ja to przeczytam.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek