pomoc psychologa lub psychiatry

1. Data: 2010-02-15 09:42:09

Temat: pomoc psychologa lub psychiatry
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy do psychologa lub do psychiatry można udać się "z marszu/z ulicy"?

czy może niezbędne jest skierowanie od lekarza rodzinnego?

SJ

2. Data: 2010-02-15 15:44:19

Temat: Re: pomoc psychologa lub psychiatry
Od: "Malgorzata K." <j...@u...to.z.tego.adresu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> czy do psychologa lub do psychiatry można udać się "z marszu/z ulicy"?
>
> czy może niezbędne jest skierowanie od lekarza rodzinnego?

nie ma takiej potrzeby
z marszu/ulicy - ale terminy czasem sa wredne

Malgosia

3. Data: 2010-02-15 18:04:10

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata K." <j...@u...to.z.tego.adresu.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hlbq7g$9v3$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> nie ma takiej potrzeby
> z marszu/ulicy - ale terminy czasem sa wredne

do psychologa raczej potrzebne skierowanie...
do psychiatry chybe nie.

terminy z tego co wiem niespecjalne...
zalezy pewnie jakie miasto

4. Data: 2010-02-17 17:08:49

Od: "Marcin" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli państwowo to cholera wie... a jak prywatnie to z ulicy, najwyżej z
kilkudniowym wyprzedzeniem :)

5. Data: 2010-02-18 07:13:52

Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak prywatnie to z ulicy, najwyżej z kilkudniowym wyprzedzeniem :)

ile to może kosztować prywatnie, jakie sa stawki?

sj

6. Data: 2010-02-20 14:45:18

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 luty (czwartek), sam jestem napisał(a) co następuje:

> ile to może kosztować prywatnie, jakie sa stawki?

W moim mieście taka wizyta średnio kosztuje od 50 do 120 zł za godzinę.
Jestem z wielkopolski.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

7. Data: 2010-02-27 11:26:30

Od: "jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> czy do psychologa lub do psychiatry można udać się "z marszu/z ulicy"?
>
> czy może niezbędne jest skierowanie od lekarza rodzinnego?

nie potrzeba skierowania do żadnego lekarza "od duszy", czyli do psychologa,
psychatry, psychoterapeuty... A terminy sa różne, zalezy tez gdzie - czasem
pare dni sie czeka, czasem pare tygodni... Podzwon po roznych przychodniach
i popytaj.

8. Data: 2010-02-27 14:06:11

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 12:38, Ender <e...@n...net> wrote:

> Psycholog nie jest lekarzem.
> ENder

Oczywiście, ze jest :)
Jeśli leczy duszę(nawet bez leków) i ją uleczy, to jak sam efekt
wskazuje
jest lekarzem.
:)

9. Data: 2010-02-27 14:55:55

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 15:17, Ender <e...@n...net> wrote:

> A jak pisze wiersze, to w dodatku jest też poetą ;-)
> Nie jest lekarzem medycyny.
> ENder

A adoptuja dziecka na odległość, nie uprawnia do miana ojca? :)

10. Data: 2010-02-27 15:59:11

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 16:19, Ender <e...@n...net> wrote:

> Tak jak g upota na odleg o do miana g upca ;-)
> ENder

0:0 IMHO ;)

jakie objawy daje woreczek żółciowy
Moja mama polknela metalowa koronke na zeba!!!
opadająca powieka
Tomografia czy rezonans?
Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.