pomocne pismo dla grubasków (i nie tylko)

1. Data: 2002-01-07 09:00:47

Temat: pomocne pismo dla grubasków (i nie tylko)
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

przegladam grupę od początku i widzę, że czasem są poruszane problemy
o których ładnie i przystepnie piszą w "Super Linii", to miesięcznik,
ukazuje sie ok.20 każdego miesiąca,
ja też jestem grubaską ("puszystą"), stamtąd dowiedziałam się o klubach
puszystych, do których należą również panowie!
sama w takim klubie nauczyłam się ćwiczyć bez stresu (bo same "grubaski")
nieocenieone są prezentowane tam diety (nie jakieś tam diety cud), wsparcie
dla puszystych bo wiadomo jak nas traktuje otoczenie (ma szczęście nie
zawsze i nie wszędzie), ja bardzo czekam na kazdy kolejny numer, czytając
listy osób, które schudły czuję się silniejsza i dodaje mie to wiary, że ja
też wreszcie schudnę,
szczerze polecam ten miesięcznik ale nie traktujcie tego jak reklamę,
po prostu uznałam, że wielu osobom może być pomocny
pozdrawiam "puszystych" i nie tylko
--
gosiaS.