pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1

41. Data: 2004-06-21 18:04:48

Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!1
Od: "Krzysiek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,
dziekuje wam za wsparcie a nie za pojscie do psychologa ,myslalm ze sa tu
powazni ludzie ale powiem Wam wszystkim jedno niezycze Wam takiej sytuacji
!!!ciekawe co wy byscie zrobili jak przychodzi do was kolezanka i stwierdza
ze nie ma gdzie mieszkac co jesc jest zadluzona i do tego ma depresje

42. Data: 2004-06-22 07:20:17

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
stwierdza
> ze nie ma gdzie mieszkac co jesc jest zadluzona i do tego ma depresje

Nie zrozumiałaś, ale jesteś wzburzona, rozumiem.
Nabijałam się z tych, co zamiast udzielić jakiejkolwiek pomocy (wsparcia)
podejrzewali Cię o pisanie dla samego pisania.

Trzymam kciuki, żeby udało się koleżankę wyciągnąć z dołka, ale obiecaj mi
jedno: nie przyjmiesz jej problemów za swoje i nie będziesz ich roziwązywać,
tylko będziesz koleżankę mobilizowała do działania i rozwiązywania
problemów.

Margola

43. Data: 2004-06-22 08:05:29

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Jun 2004 20:04:48 +0200, "Krzysiek" <p...@t...pl> pisze:

>powiem Wam wszystkim jedno niezycze Wam takiej sytuacji
>!!!ciekawe co wy byscie zrobili jak przychodzi do was kolezanka i stwierdza
>ze nie ma gdzie mieszkac co jesc jest zadluzona i do tego ma depresje

Dalibyśmy jej łóżko u nas w domu. Akurat tak się szczęśliwie składa,
że mam taką możliwość. Gdybym jej nie miał, szukałbym u rodziny,
znajomych. To nic nie kosztuje, tyle co pranie pościeli i trochę wody
do mycia.
Nakarmiłbym. Powiedziałbym, żeby się nie martwiła, że na pewno
z głodu nie umrze, a reszta jakoś się sama ułoży. Jedzenie dla
dodakowego domownika nie kosztuje dużo. Czasem dzieci może
przypilnować. Generalnie mając miejsce do spania i co jeść, może
powoli stawać na nogi. Trzeba z taką osobą dużo rozmawiać
(niekoniecznie o jej problemach, czasem o dupie Maryni). Ważne,
żeby uczestniczyła w życiu rodzinnym, żeby była naturalnie traktowana.
Wtedy będzie jej znacznie łatwiej się pozbierać. Tylko wtedy będzie
miała szansę na wydobycie się z długów, znalezienia lepszej pracy,
rozwiązania problemów rodzinnych. To taki początek drogi.
Tak właśnie robiłem dotychczas, kiedy ktoś w takiej sytuacji prosił
mnie o pomoc. I nie było to raz. Moi rodzice też tak postępowali.

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

44. Data: 2004-06-22 22:17:33

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Garapich napisał:

> Dalibyśmy jej łóżko u nas w domu. Akurat tak się szczęśliwie składa,
> że mam taką możliwość.

> Tak właśnie robiłem dotychczas, kiedy ktoś w takiej sytuacji prosił
> mnie o pomoc. I nie było to raz.

U mnie raz, ale trwało kilka miesięcy. Nie było fajnie - kawalerka, 30 m
- dwie dorosłe osoby i - w sumie 4 dzieci :(
szczerze mówiąc - była to droga przez mękę, ale nie było innego wyjścia.
Poradziłysmy sobie.
teraz sie możemy z tego śmiać :)

Eulalka

rewizja i prowadzący
Dług po teściowej
NTG Zasilki
[OT] zdjecia - poszukiwana dziewczyna w ciazy Warszawa
czym zająć, zainteresowac starszą osobę?