pomocy! co na podłogę w kuchni?

1. Data: 2003-11-06 06:53:57

Temat: pomocy! co na podłogę w kuchni?
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani Domownicy!
Pech - nawaliła hydraulika i zalało kuchnię. Były panele - szlag
trafił. Obecnie z żoną zdecydowaliśmy, ze damy jakąś wykładzinę,
linoleum, ceratopodobne paskudztwo - coś mocnego, drewnopodobnego
(jasne), no i wodoodporne, bo sąsiedzi z dołu protestują przeciwko
plamom na ich suficie.
Nie znam obecnych marek i typów takich wykładzin z rulona.
Jakieś sympatyczne sugestie?
Mile widziane nazwy lub nawet linki przed wizytą w sklepie (Śląsk).

pozdrowionka Domownikom!
zairazki

1. Data: 2003-11-06 08:36:14

Temat: Re: pomocy! co na podłogę w kuchni?
Od: "MSK" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> linoleum, ceratopodobne paskudztwo - coś mocnego, drewnopodobnego
> (jasne), no i wodoodporne, bo sąsiedzi z dołu protestują przeciwko

Ojoj, nie polecam. Mialem w kuchni podobne paskudztwo. To dopiero jest
nasiakliwe (no chyba ze jakis nowy haj tech wodoodporny wszedl do
obrotu). Sugerowalbym terakote - wodoodporna, latwa do czyszczenia,
koszty wcale nie takie kosmiczne. A genberalnie jezeli juz to
paskudztwo z linoleum to polecam podloge potraktowac folia w plynie.
Preparacik nie drogi, a w miare skuteczny.

Pozdrawiam
Michal Kopec

1. Data: 2003-11-10 20:17:05

Temat: Odp: pomocy! co na podłogę w kuchni?
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zairazki <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bocr98$jp3$...@n...onet.pl...
> Kochani Domownicy!
[autociach]
Dzięki za rady. Spróbuję tej folii w płynie. Może co pomoże. A może
polakieruję te cholerne panene drewniane na nowo razem z tymi
stykami....

> pozdrowionka Domownikom!
Nieustające! Tyle już dobrych rad wyczytałem. I zaplusowałem u tej
jedynej....

> zairazki
z.

recznie haftowane obrazy-ozdoba kazdego domu
Pomocy - kupuje mieszkanie od spółdzielni !!!
prośba o opinie nt Maximedia
żaluzje drewniane + toporny rysunek ascii ;-) łamigłówka
www.udom.pl