pomocy !!! przepis na paczki

1. Data: 2004-05-22 13:59:12

Temat: pomocy !!! przepis na paczki
Od: <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Moja zonka ma wielki problem z pączkami :-) bardzo je lubi ale jej nigdy nie
wychodza co odbija sie na jej i moim zdrowiu ( nerwowa się robi przez to )
no i mam pytanko w związku z tym: co zrobic aby ciasto sie tak nie lepilo po
urobieniu ??? nie mozna ich potem uformowac bo zostaje na rekach :-) paczki
robione sa z roznych przepisow i zawsze to samo!!! jakis zly duch czy co ???
a moze jest na to jakis sposob ??? kuchnia wygląda jak ulepione ciastem
pobojowisko :-)

Robert

1. Data: 2004-05-22 15:08:49

Temat: Re: pomocy !!! przepis na paczki
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
po
> urobieniu ??? nie mozna ich potem uformowac bo zostaje na rekach :-)

Stań obok i usłużnie polewaj jej dłonie odrobiną oleju, niech rozetrze na
rękach i formuje do woli.

Margola

1. Data: 2004-05-22 17:39:03

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk"

> Stań obok i usłużnie polewaj jej dłonie odrobiną oleju, niech rozetrze na
> rękach i formuje do woli.
>
> Margola

oszczedniej bedzie zamiast oleju uzyc wody cieplej z kranu
ja tak zawsze robie przy recznym "rozwalkowywaniu" ciasta drozdzowego na
pizze :)
--
( (Y) )

tort BEZ pieczenia