pomodory - olbrzym

1. Data: 2009-08-09 19:08:13

Temat: pomodory - olbrzym
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"
wyrosły mi krzewy o różnych owocach.
Na jednym jest wiele owoców malutkich, a na drugim kilka większych (jak
dojrzeją może będą olbrzymie).
Czyżby powodem było to, że jeden krzew rośnie w szklarni , a drugi poza
(małe owoce)?
Oto link do obejrzenia owoców http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Pomidory02#

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2009-08-09 20:28:02

Temat: Re: pomodory - olbrzym
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:
> Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"
> wyrosły mi krzewy o różnych owocach.

A czemu na hamerykańskich Cherokae Chocolate owoce są w paski żółte i
zielone a ich wnętrze zielone ? :-) Ciekawy smak mają.

Chyba tak

pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2009-08-10 00:06:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dojrzeją może będą olbrzymie).
> Czyżby powodem było to, że jeden krzew rośnie w szklarni , a drugi poza

Wczoraj rano było 13 stopni, teraz o drugiej w nocy tylko 12, ogórki
spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

4. Data: 2009-08-10 00:12:55

Od: Aleks Kowalski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 17:06, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:h5n7dp$3pt$1@nemesis.news.neostrada.p
l...> Ciekawostka, czemu z tej samej partii nasion pomidora "malinowy olbrzym"

> http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Pomidory02#

> Wczoraj rano było 13 stopni, teraz o drugiej w nocy tylko 12, ogórki
> spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

5. Data: 2009-08-10 01:08:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleks Kowalski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
> [...]
> spowalniają poniżej 15. Pomidory papryka też są ciepłolubne.

I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

Tak kretynie - to jest odpowiedź na poziomie, bez zaglądania w obrazki.
Oczywiste jest to, że mogą być jeszcze inne przyczyny - zasobność gleby i
ilość wody...

6. Data: 2009-08-10 01:10:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak kretynie - to jest odpowiedź na poziomie, bez zaglądania w obrazki.
> Oczywiste jest to, że mogą być jeszcze inne przyczyny - zasobność gleby i

W gruncie też można wyhodować duże pomidory uszczykując zawiązki. Trzeba
wybierać, albo masa drobniejszych albo duże.

7. Data: 2009-08-10 01:11:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleks Kowalski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
On 9 Sie, 17:06, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

I to jest odpowiedz na poziomie. Spadaj, kretynie.

Dlaczego piszesz się Aleks, a nie Roch?

Co to za maczek...?
Słychać ciamkanie z kompostownika...
KALKULATOR
Kupiesprzedam24.pl: sms-em w internet (1,22 pln)
Trawica