pomóżcie prodiż

1. Data: 2004-12-13 12:14:21

Temat: pomóżcie prodiż
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam straszny problem z pieczeniem ciast w prodizu, wszystkie wyrastają mi
super i po jakimś czasie klaps.... padają i zamieniają się w zakalca.
Może macie jakieś przepisy na udane wypieki w prodiżu, albo jakieś własne
sposoby na wypieki w prodiżu.
Zbliżają się Święta i chciałabym mojej rodzince coś pysznego upiec.

Pozdrowienia
Gocha z Bielska

1. Data: 2004-12-13 16:28:54

Temat: Re: pomóżcie prodiż
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

GochaBielsko wrote:
> [...]
> sposoby na wypieki w prodiżu.
> Zbliżają się Święta i chciałabym mojej rodzince coś pysznego upiec.

Przede wszystkim - podczas pieczenia w prodzizu nie wolno otwierac gory
i sprawdzac, czy juz gotowe, wtedy na bank klapnie. Ja pieke tylko w
prodzizu i jeszcze, tfu tfu, nigdy nie mialam zakalca. Ciasta w prodzizu
pieczesz z reguly ok. 50 do 60 minut, dajac mu czas na rozgrzanie sie.
Istotne jest tez, zeby nie wlaczac od razu gory i dolu razem, proponuje
wlaczac na poczatku sama gore, a dopiero jakies 10-15 minut przed koncem
pieczenia wlaczyc dodatkowo dol. Pieke w ten sposob biszkopty, serniki,
murzynki i pasztety i co mi tam jeszcze przyjdzie do glowy.

Powodzenia :)

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

piekna ksiazka
garnki z anodyzowanego aluminium
zwątpiłam Pomóżcie;)
kotlety rybne