poncho dwa

1. Data: 2006-09-16 18:29:54

Temat: poncho dwa
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś ma schemat na takie coś? Pozdrawiam Mono
http://www.interfox.com.pl/nowa-galeria/forban-1.jpg

2. Data: 2006-09-16 23:30:04

Temat: Re: poncho dwa
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
A może ktoś ma schemat na takie coś? Pozdrawiam Mono
http://www.interfox.com.pl/nowa-galeria/forban-1.jpg

Super, jeśli ktoś ma przepis na, chociaż trochę przypominające to na zdjęciu
to ja też poproszę.

Pozdrówka
Rablinka

3. Data: 2006-09-17 06:41:56

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)) Sam kwiatek to "pestka", łączenie też, ale jak z dekoltem -
otworem na głowę, interesowałby mnie sam układ kwiatów
Pozdrawiam - Mono

4. Data: 2006-09-17 12:14:00

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono <m...@w...pl> napisał(a):

> :-)) Sam kwiatek to "pestka", =B3=B1czenie te=BF, ale jak z dekoltem -
> otworem na g=B3ow=EA, interesowa=B3by mnie sam uk=B3ad kwiat=F3w
> Pozdrawiam - Mono

Układ kwiatków podobny jak w tym: http://szort.pl/2qjyw
Kwadraty musisz rozmieścić w zależności od rozmiaru. W tym bordowym przy
dekolcie jest 1,5 kwiatka z przodu i z tyłu. Ja też zrobiłam ponczo w podobny
sposób: http://szort.pl/7jhas

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

5. Data: 2006-09-17 16:22:38

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam jeden kwiatek, konkretnych danych materiałowych podać nie
mogę, bo nici "jakieś tam" pamiętające czasy radosnego komunizmu, a
szydełko nr 3, ale jakiej firmy??? Niestety nie wiem, ale grube,
odrapane z powłoki szarej. :-)). Przyglądałam się zdjęciu, dobra
metoda. Obliczenia - na kółku z 6 oczek 12 słupków rozdzielanych
jednym oczkiem, płatki z trzech słupków trzykrotnie nawijanych
rozdzielone łukiem z 5 oczek, ostatni rząd - łuki po 5 oczek, w co
3ciej pętelce trzy słupki raz nawijane pięć oczek łańcuszka i
trzy słupki Itd - w sumie trzy rzędy. Jak przypatrzysz się zdjęciu,
pójdzie jak z płatka Pozdrawiam - Mono
Mogę posłać zdjęcie jednego kwiatka, bo nie umiem go tu zamieścić
:-))

R@blinka napisał(a):
> [...]
> http://www.interfox.com.pl/nowa-galeria/forban-1.jpg
>
> Super, jeśli ktoś ma przepis na, chociaż trochę przypominające to na zdjęciu

troche nowości w galerii
[bibułkarstwo] Jesienne astry
schemat poncho poszukiwany
Zdjęcia z wrzesniowego spotkania Wrocławianek!
[inne] znalazłam sklep wysyłkowy