poobijana twarz

1. Data: 2005-06-16 18:25:39

Temat: poobijana twarz
Od: "izab" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem dość szalonym urzednikiem panstwowym.
W swej dzisiejszej ekstremalnej jeździe na rowerze
niestety wywróciłam się, zdzierajac mniej ważne czesci
ciała, typu kolano, bark, dłoń. Martwi mnie niestety
zdrata i obita twarz na brodzie i kości jarzmowej.
Radze sie szanownych grupowiczów, co zrobić by
to paskudztwo jak najszybciej zeszło z twarzy???
Jutro musze byc usmiechnieta i piękna w pracy...

2. Data: 2005-06-16 19:14:01

Temat: Re: poobijana twarz
Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izab" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Radze sie szanownych grupowiczów, co zrobić by
> to paskudztwo jak najszybciej zeszło z twarzy???
> Jutro musze byc usmiechnieta i piękna w pracy...

moze warto by teraz pomyslec o kasku integralnym!!
pozdr. piotrek

3. Data: 2005-06-16 19:22:37

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

izab napisał(a):
> Jestem dość szalonym urzednikiem panstwowym.

Maść na szybkie gojenie ? Są w aptekach

4. Data: 2005-06-17 08:24:39

Od: "izab" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> moze warto by teraz pomyslec o kasku integralnym!!
> pozdr. piotrek

teraz pomyślałam :)

5. Data: 2005-06-17 09:43:21

Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> teraz pomyślałam :)

jak zwykle:) polak madry po szkodzie

6. Data: 2005-06-18 00:17:20

Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"interkas" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "izab" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> jak zwykle:) polak madry po szkodzie

Albo zmienić trochę rodzaj ekstremalności - spróbuj przejechać 70 km rowerem
ze średnią 25 km/h, albo więcej, ale na normalnym 'bezpiecznym' terenie :D

7. Data: 2005-06-21 17:33:24

Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

izab napisał(a):
> Jestem dość szalonym urzednikiem panstwowym. Martwi mnie niestety
> zdrata i obita twarz na brodzie i kości jarzmowej.

Nie ma się czym martwić. Przynajmniej petent będzie grzeczniejszy ;)
widząc, że ma przed sobą krewkiego osobnika.

Pozdro

Odpornosc
Pediatra i przychodnia w Sosnowcu, Dąbrowie...
Pediatra w Zabrzu-możecie kogoś pelicić?
corynebacterium species (diphteroids)
Hiperalimentacja