porada_pomoc "krótkie wedzidełko"

1. Data: 2003-05-16 11:48:17

Temat: porada_pomoc "krótkie wedzidełko"
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam, ostatnio po kilku upojnych nocach z moją dziewczyną musiałem udać się do
lekarza. Powtarzający się uraz ojego małego powiązany z lekkim bólem (naprawdę
jest to dokuczliwe i powoduje, że podczas zbliżenia zaczynam myśleć o
ewentualnym bólu - nikomu nie polecam). Lekarz stwierdził, że mam zbyt krótkie
wędzidełko i muszę poddać się zabiegowi:(
Mam pytanie do grupowiczów:
- czy któryś z Was, ma lub miał podobny problem?
- gdzie poddał się zabiegowi?
- ewentualnie gdzie poddać się zabiegowi?( nie znam fachowców w warszawie a
nie chcę trafić na rzeźnika) a w prywatnej klinice to troszkę kosztuje -
dowiadywałem się 500PLN
- czy tak dolegliwość nieleczone może doprowadzić do jakichś poważnych
komplikacji -jakiegoś trwałego uszkodzenia?
- czy taka dolegliwość może ograniczać sprawność seksualną?
proszę o pomoc
pozdrawiam
radek

2. Data: 2003-05-16 12:25:48

Temat: Re: porada_pomoc "krótkie wedzidełko"
Od: Zenon <z...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> komplikacji -jakiegoś trwałego uszkodzenia?
> - czy taka dolegliwość może ograniczać sprawność seksualną?

No to brachu startuj z szukaniem dobrego lekarza urologa. jak znajdziesz
fajnego to Ci to zrobi na swoim oddziale za niewielką kasę (na pewno
mniej niż 500 zł). Zabieg nie boli, ale przez ponad tydzień trzeba
troszkę uważać na co się patrzy. Generalnie proponuję się po prostu
rozejżeć po lekarzach popytać - może który coś takie zrobi za "mniejsze
pieniądze"

Z.

Problemy z moją dziewczyną
amylaza (diastaza)