poradnia alergologiczna na Slasku, gdzie?

1. Data: 2005-06-13 17:50:24

Temat: poradnia alergologiczna na Slasku, gdzie?
Od: "piorek" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam astme od maleńkości i tak mnie leczono, ze wyzdrowialem
co okazuje sie moze miec miejsce w czasie dojrzewania, obecnie mam 22 lata
i mam problemy z oddychaniem. Dostalem skierowanie do Alergologa ale
w Woj. Poradni sa zapisy od 1 wrzesnia. Czy sa jakies inne poradnie na
terenie
Slaska (blizej Katowic), ktore lecza za darmo?

2. Data: 2005-06-13 18:13:42

Temat: Re: poradnia alergologiczna na Slasku, gdzie?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piorek" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

> Czy sa jakies inne poradnie na
> terenie
> Slaska (blizej Katowic), ktore lecza za darmo?

http://salve.slam.katowice.pl/kasy-darmo.htm

HaNkA

3. Data: 2005-06-13 18:22:19

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co okazuje sie moze miec miejsce w czasie dojrzewania, obecnie mam 22 lata
> i mam problemy z oddychaniem. Dostalem skierowanie do Alergologa ale

z reguly testy sie robi po okresie pylenia :)

Jak nazwac po angielsku Bloku zatokowo-przediosnkowego IIgo stopnia?
Thyrosan albo Metizol...jaki lepszy ?
zaćma - okulistyka warszawa
[dlugie]kolana - prosba o rade...
Ból w okolicy wątroby...