porady na SMS ??

1. Data: 2004-06-01 15:29:31

Temat: porady na SMS ??
Od: "Tmasz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezly numer. W poradniku sa porady wysylane na SMS'a przez caly miesiac. Co
o tym sadzicie?

Tomek S.

2. Data: 2004-06-01 15:53:19

Temat: Re: porady na SMS ??
Od: "Anna Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmasz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Niezly numer. W poradniku sa porady wysylane na SMS'a przez caly miesiac.
Co
> o tym sadzicie?
>
> Tomek S.

Można się nie wypowiadać???
Już Weiss swego czasu proponował diagnozowanie przez telefon.

Anka

3. Data: 2004-06-02 16:21:29

Od: "Tmasz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak. Tylko co SMS ma wspolnego z diagnoza?. Ja powiem szczerze nawet
mocno rozbawilem sie dzisiaj gdy dostalem porade o stresie :). Czekam na
nastepny jutro :)

Pozdrawiam

Użytkownik "Anna Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9i8p1$qv$1@news.onet.pl...

4. Data: 2004-06-02 17:10:57

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmasz wrote:

> No tak. Tylko co SMS ma wspolnego z diagnoza?. Ja powiem szczerze nawet
> mocno rozbawilem sie dzisiaj gdy dostalem porade o stresie :). Czekam na
> nastepny jutro :)

mógłbyś zacytować tą poradę o stresie? Zaintrygowana jestem ;)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

5. Data: 2004-06-03 09:35:48

Od: "Tmasz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie to prosta sprawa (troche banalna, ale gdy wkurzony to troche
pomoglo):

"Nawet jesli masz duzo spraw na glowie i malo czasu pamietaj, aby kazdego
dnia znalezc chwulke tylko dla siebie. zrob wtedy cos, co naprawde sprawia
ci przyjemnosc".

Well... ciekawe co na to moja dziewczyna :)))

Tomek

Badanie krwi
Wysypka
RTG kregoslupa szyjnego