porady na zmęczone oczy

1. Data: 2004-02-02 13:02:31

Temat: porady na zmęczone oczy
Od: pawel C <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.
Siedze w pracy jakies 6 h patrze sie w ten monitor i mnie oczy bolą.
Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.
Jakies ziola - ,tabletki ...krople,prosze o odpowiedz.
Mam przy okazji zapalenie spojówek

pozdr

2. Data: 2004-02-02 14:05:20

Temat: Re: porady na zmęczone oczy
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel C" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jw.
> Siedze w pracy jakies 6 h patrze sie w ten monitor i mnie oczy bolą.
> Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.

sprawdz czestotliwosc odswiezania. Domyslnie wiekszosc windowsow ma 60 Hz
wiec tu moze byc przyczyna najlepiej jak ma 75 Hz
Za wysoka tez byc nie moze bo obraz robi sie nieostry zwlaszcza jak monitor
ma pasmo przenoszenia zbyt niskie. Przecieraj kineskop aby sie na nim kurz
nie zbieral. Pracuj nie blizej jak 70-80 cm od monitora, im dalej tym lepiej
tak aby wysokosc oczu byla w gornej polowie ekranu.
To tyle od strony niemedycznej.

3. Data: 2004-02-02 14:08:19

Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel C [i...@p...onet.pl] pisze:

[...]
> [...]
>Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.
>Jakies ziola - ,tabletki ...krople,prosze o odpowiedz.

też tak miałem, a więc: krople ze świetlika, odsunąć monitor jak się da,
i wysypiać się

--

Jerzy

4. Data: 2004-02-02 14:24:29

Od: pawel C <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo za szybką reakcję .co do odświerzania monitora to akurat
siedze na laptopie

a jaki jest koszt kropli z swietlika??

5. Data: 2004-02-02 15:49:25

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki jest koszt kropli z swietlika??
8,60 za najpopularniejsze

6. Data: 2004-02-02 16:54:32

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siedze w pracy jakies 6 h patrze sie w ten monitor i mnie oczy bolą.
> Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.
> Jakies ziola - ,tabletki ...krople,prosze o odpowiedz.
> Mam przy okazji zapalenie spojówek

Namocz wacik w zielonej herbacie przyluz na oczy, potrzymaj kolo minuty.

7. Data: 2004-02-02 17:00:51

Od: "ukasz " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel C <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.
> Jakies ziola - ,tabletki ...krople,prosze o odpowiedz.

polecam lacrimal. poza tym doraznie betadrin ale krotko gora 3, 4 dni
ewentualnie w razie bolu lae nie do przesady.

8. Data: 2004-02-03 07:58:15

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-02 14:02, Użytkownik pawel C napisał:
> [...]
> Robie sobie przerwy ,ale wiadome ....trzeba pracować.
> Jakies ziola - ,tabletki ...krople,prosze o odpowiedz.

wiesz co?
powinienes pojsc do okulisty, zeby sprawdzil, czy nie ma jakiejs choroby.
Wiem, ze nei takiej odpowiedzi oczekiwales.. :)

Sam napisales ze masz zapalenie spojowek.. wiec lekarz powinien ci cos
poradzic.

Chcesz sie leczyc w internecie?
Kazdy poda ci to co on bierze, ale czy ta osoba ma na pewno takie same
dolegliwosci jak ty? Skad to moze wiedziec?

Doraznie?
- herbata, rumianek, - przemywac
- sztuczne lzy - zakraplac
- duzo spacerowac
- ograniczyc komuter :P

wez sobie pol dnia wolnego i zarejestruj sie do okulisty - to nie boli.
b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

9. Data: 2004-02-04 10:05:47

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Doraznie?
> - herbata, rumianek,

O rumianku ostatnio moja okulstka mówiła b. negatywnie. Ponoć często
powoduje uczulenia i ostatnio odchodzi się od stosowania go.
agatka

10. Data: 2004-02-04 11:47:01

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-04 11:05, Użytkownik agatka napisał:

> O rumianku ostatnio moja okulstka mówiła b. negatywnie. Ponoć często
> powoduje uczulenia i ostatnio odchodzi się od stosowania go.
> agatka

ano wlasnie..
a nasz pytajacy ma zapalenie spojowek...
wiec chyba zostaje mu wizyta u okulisty :)

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

krwawienia podczas antykoncepcji
Prostata?
Plamienie między miesiączkami
[OT] Co zrobić z lekami?