poradzcie - jaki kolor kafelek na przedpokuj

1. Data: 2006-06-27 16:44:36

Temat: poradzcie - jaki kolor kafelek na przedpokuj
Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

pokuj duzy mam polaczony z przedpokojemi w nim sciany sa pomaranczowo zolte,
jaki kolor kafelek dobrac na przedpokuj?
jakie najlepiej beda wygladaly?

2. Data: 2006-06-27 17:29:11

Temat: Re: poradzcie - jaki kolor kafelek na przedpokuj
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bombardier wrote:
> Czesc
>
> pokuj duzy mam polaczony z przedpokojemi w nim sciany sa pomaranczowo
> zolte, jaki kolor kafelek dobrac na przedpokuj?
> jakie najlepiej beda wygladaly?

Jak na przedpokuj, to najlepiej bedzie pasowal kafelek ruzowy.
Zdecydowanie ruzowy.

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2006-06-27 17:43:36

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak na przedpokuj, to najlepiej bedzie pasowal kafelek ruzowy.
> Zdecydowanie ruzowy.

nie produkuja takich nawet

4. Data: 2006-06-27 18:29:49

Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

bombardier pisze:

> Czesc
>
> pokuj duzy mam polaczony z przedpokojemi w nim sciany sa pomaranczowo zolte,
> jaki kolor kafelek dobrac na przedpokuj?
> jakie najlepiej beda wygladaly?

A co masz na podłodze w salonie? ;]

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

5. Data: 2006-06-27 19:32:51

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie produkuja takich nawet

jest!!! http://www.muratordom.com.pl/7255.htm tylko ten kafelek jest to
lazienki. do przedpokuj trzeba zamuwic.

6. Data: 2006-06-27 19:34:33

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piaskowe. Ściany pomarańczowe (karmazynowy przypływ) + piaskowa terakota z
ceglastą fugą - mucha nie siada ;-)

--
Małgorzatka

7. Data: 2006-06-27 20:31:52

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

> A co masz na podłodze w salonie? ;]

panele oliwka z kronopolu :)
http://www.kronopol.pl/pictures/dekor/11114051780009
92.jpg

8. Data: 2006-06-27 20:32:43

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

dodam ze myslalem o bialych ???

9. Data: 2006-06-30 09:26:40

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszcie tak piszcie..., człowiek sie opatrzy a potem to już sam tak
zacznie :-)
Pdr.Mariusz
Mirek wrote:

> [...]

ruzowy.
zamuwic.

kolor antracyt na sprzecie AGD
Niespodzianka nad sufitem - pewnie długie wyjdzie
nauczyciel chemii poszukiwany
Jak wsadzić nowy kołnierz w pralce DIANA
Klimatyzator?