poranny przegląd prasy

1. Data: 2012-04-13 16:59:33

Temat: poranny przegląd prasy
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że się koniec zbiża świata:
"Według najnowszych przeliczeń trajektorii lotu złowieszczej asteroidy
Apophis, dokonanych przez rosyjskich astronomów, asteroida uderzy w
Ziemię 13 kwietnia [...]"
http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/asteroida-uder
zy-w-ziemie-to-prawdopodobne,1,5097629,wiadomosc.htm

korzystajta, o ile z czego korzystać mata:
"Eksperci: 27 proc. Europejek nie jest zainteresowanych seksem [...]"
http://wiadomosci.onet.pl/nauka/eksperci-27-proc-eur
opejek-nie-jest-zainteresowany,1,5097921,wiadomosc.h
tml

qr.a

2. Data: 2012-04-13 17:06:27

Temat: Re: poranny przegląd prasy
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako że się koniec zbiża świata:
> "Według najnowszych przeliczeń trajektorii lotu złowieszczej asteroidy
> Apophis, dokonanych przez rosyjskich astronomów, asteroida uderzy w Ziemię
> 13 kwietnia [...]"

Koniec świata ma być juz 21 grudnia tego roku, Majowie już to przewidzieli

3. Data: 2012-04-15 14:25:20

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jm9m1m$ail$1@inews.gazeta.pl>, q...@g...pl
says...

> [...]
> Ziemię 13 kwietnia [...]"
> http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/asteroida-uder
zy-w-ziemie-to-prawdopodobne,1,5097629,wiadomosc.htm

Znaczy wieszczenie przeterminowane. Znaczy można zaorać parę
instytutów w Rosji i pozyskane środki przeznaczyć np. na walkę z
rakiem.

> [...]
> http://wiadomosci.onet.pl/nauka/eksperci-27-proc-eur
opejek-nie-jest-zainteresowany,1,5097921,wiadomosc.h

Prawie mnie to dobiło, chociaż ... od czterech lat nie
uprawiałem seksu. No to w sumie niech będą niezainteresowane -
ch...j im w d...ę, dla przyjemności ma się rozumieć. ;>

PF

Co tak nudno?
Trzask zamykanych okiennic.
Nnnno!