porcelanowe nakladki na zeby

11. Data: 2007-11-08 12:38:41

Temat: Re: porcelanowe nakladki na zeby
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 2007-11-07 22:49:

> Ale humor dobry. Najbardziej podoba mi się klimat z wyszarpywaniem zębów.
> Oczami myśli widzę te podwiązane mocnymi sznurkami do czaszki żuchwy
> biegaczy... No i te mosty wbite w mózg w przypadku zerwania sznurka...

LMAO :D

Gwoli ścisłości, osty w żuchwie powinny wbijać zęby w kość i powodować
wypadanie dołem ;)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

12. Data: 2007-11-08 15:31:50

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.11.2007 LM <p...@n...sig> napisał/a:

> LMAO :D
>
> Gwoli ścisłości, osty w żuchwie powinny wbijać zęby w kość i powodować
> wypadanie dołem ;)

E, albo tak, albo siak, przecież przy bieganiu siła działa raz w tą, a
drugi raz weftą :)
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

13. Data: 2007-11-09 20:25:32

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie piszę takich rzeczy żeby celowo wprowadzać w błąd. Kiedy jeszcze nie
było stosowania w Polsce porcelany, stosowano kompozyty a najczęściej akryl.
Był on tak słaby, że dla jego podpórki przęsło mostu musiało zawierać 5 do
10 razy więcej stali. Z takim ciężkim mostem nie dało się nawet zrobic
lekkiego truchtu. Jeśli dożyjemy następnych 7 lat, to najprawdopodobniej
porcelana zostanie uznana za całkowicie prymitywne rozwiązanie gdyż będą
zastrzyki z leków genetycznych, które będą robione do dziąseł i w tych
miejscach komórki macierzyste lub inne techniki będą powodować odrastanie
zębów od zera. To, że zęby nie odrastają u człowieka, wynika jedynie z wady
genetycznej, bowiem u wielu zwierząt zęby odrastają.

14. Data: 2007-11-09 20:49:03

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

humanista (mruczus) pisze 2007-11-09 21:25:
> [...]
> Był on tak słaby, że dla jego podpórki przęsło mostu musiało zawierać 5 do

Licowanie (jego wytrzymałość) nie ma wpływu na grubość podbudowy
metalowej. Niezależnie od tego, czy licować będzie się porcelaną czy
gipsem metalu może być tyle samo. Jedyną przyczyną, dla której metalu w
mostach licowanych akrylem mogło być więcej było to, że z reguły w
takich mostach licowana byłą tylko strona wargowa/policzkowa, zaś żująca
i wargowa/językowa nie.

> Z takim ciężkim mostem nie dało się nawet zrobic
> lekkiego truchtu.

Proszę, bez takich żartów. Trzymałem w ręce stary most pięciopunktowy.
Ważył mniej więcej tyle, co proteza szkieletowa, którą ludzie noszą bez
odnoszenia poważnych obrażeń.

> [...]
> zastrzyki z leków genetycznych, które będą robione do dziąseł i w tych
> miejscach komórki macierzyste lub inne techniki będą powodować odrastanie

Będą albo i nie będą. Zęby to bardzo wyspecjalizowane narządy i zanim
uda się wyhodować je w laboratorium upłynie sporo wody w Wiśle. A zanim
uda się to zrobić u człowieka - ho, ho! A tu jeszcze muszą odkryć, jak
zrobić, żeby w miejscu kła wyrastał kieł, a w miejscu trzonowca
trzonowiec, a nie na odwrót.

> To, że zęby nie odrastają u człowieka, wynika jedynie z wady
> genetycznej, bowiem u wielu zwierząt zęby odrastają.

To nie wada, a cecha. A poza słoniami, nie przychodzi mi do głowy inny
ssak, któremu wyrastają wciąż nowe zęby (nie chodzi o ciągły wzrost, jak
np. u gryzoni). Zęby rekina mają inne pochodzenie - są przekształconymi
łuskami.

15. Data: 2007-11-09 21:22:09

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

humanista (mruczus) wrote:
> powodować odrastanie zębów od zera. To, że zęby nie odrastają u człowieka,
> wynika jedynie z wady genetycznej, bowiem u wielu zwierząt zęby odrastają.
dla jednego wada, dla drugiego ewolucja. po co ci zeby przy diecie
roslinnej , jesli masz rece i narzedzia a wiekszosc pozywienia mozesz miec
juz przetworzone...

[Lublin] Miesiąc Małego Mężczyzny - bezpłatne konsultacje
Re: Bańki a pójście do szkoły
solcogyn
mięśnie głowy
Jak często występuje różyczka?