poszukuję dobrego urologa lub androloga

1. Data: 2006-05-25 10:01:03

Temat: poszukuję dobrego urologa lub androloga
Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

czy ma ktoś może doświadczenia, słyszał lub może polecić dobrego
urologa/androloga - najchętniej we Wrocławiu lub Warszawie.

Mamy z mężem problem który staje się coraz bardziej nietypowy. Wnikiem
pierwszych badań była informacja - brak plemników. Próbując "coś" z tym
zrobić ułyszeliśmy już:
- może żylaki podwzgórka nasiennego
- może wada genetyczna
- może brak nasieniowodów
- może rozdzielone jądra i najądrza

w zasadzie to "czeski film" i nikt nic nie wie

Wyniki USG, hormonów - w normie. Ginekolog daje duże szanse na powodzenie
ICSI ale po tym ostatnim "może" mam duże obawy.

Za dużo tych może...... poratujcie proszę namiarami na jakiegoś prawdziwego
specjalistę (zapewne drogiego ale dobrego) bo jak dotąd nie mieliśmy chyba
szczęścia :(

pozdrawiam

Docia

2. Data: 2006-05-29 12:03:09

Temat: Re: poszukuję dobrego urologa lub androloga
Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Docia wrote:

> Witam serdecznie,
>
> czy ma ktoś może doświadczenia, słyszał lub może polecić dobrego
> urologa/androloga - najchętniej we Wrocławiu lub Warszawie.
Witaj,
doświadczenia na szczęście w tym temacie nie mam, ale znam dobrze
świetnego urologa-androloga i zdecydowanie go polecam. To dr Jan Karol
Wolski, jest konsulantem w przychodni "nOvum" w Warszawie, przy ul.
Bocianiej 13.

Opoya

3. Data: 2006-05-29 12:22:36

Od: Kathinka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.05.2006 12:01 *Docia* napisał/a:

> Mamy z mężem problem który staje się coraz bardziej nietypowy. Wnikiem
> pierwszych badań była informacja - brak plemników.
[...]
> Wyniki USG, hormonów - w normie. Ginekolog daje duże szanse na powodzenie
> ICSI ale po tym ostatnim "może" mam duże obawy.

Skoro USG i badania hormonalne są w normie, to przynajmniej część ew.
przyczyn jest wykluczona. Niestety zazwyczaj przyczyn takie stanu rzeczy
jest wiele, dodatkowo tylko część z nich znamy. Czy powtarzaliście
badanie nasienia? Czy badany na obecność nasienia był również mocz
oddany po ejakulacji?

Proponowałabym wizytę w poradni genetycznej i ew. wykonanie biopsji
jąder, aby sprawdzić, czy dochodzi do produkcji nasienia i w zależności
od wyników pomyślenie o podejściu do ICSI. Szanse na ciążę przy ICSI są
dość duże, jednak prawdopodobieństwo niepowodzenia jest większe. Tak
więc przygotujcie się na duże obciążenie psychiczne, fizyczne i finansowe.

Namiary na specjalistę znajdziesz na forum <http://www.nasz-bocian.pl>.
Jeżeli masz więcej szczegółowych pytań, pisz na priv.

--
Z pozdrowieniami Kathinka
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

czy mozna sie nie pocic
Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego
Co to jest ekstynkcja ?
Badanie moczu a sex
Odbarwianie ubrań