poszukuje drzewek wisni i porzeczki do szczepienia

1. Data: 2006-11-06 17:53:23

Temat: poszukuje drzewek wisni i porzeczki do szczepienia
Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziadek mnie poprosil o zorganizowanie drzewek do sadzenia- szukam wiec
jakiegos sadownictwa/ogrodnictwa gdzie moge mu to kupic. Czy ktos moze mi
dac namiary na cos takiego? Nie ukrywam ze najchetniej woj.pomorskie ale
moze byc i dalej- w koncu sa pociagi i poczta.
Szukam sadzonek do szczepienia porzeczki czerwonej i wisni. U dziadka sa juz
takie drzewaka- ale ten chce oczkowac swierze.

J&J

2. Data: 2006-11-07 12:37:39

Od: "Kot Behemot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

delf <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
juz
> takie drzewaka- ale ten chce oczkowac swierze.

Szkółka pp Serdyńskich z okolic Elblaga produkuje podkładki do szczepienia.
Na tej grupie pisuje osoba podpisujaca sie jako Leszek Serdyński, zapytaj
jego - moze to ktoś z rodziny?

3. Data: 2006-11-07 18:01:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 12:37:39 +0000 (UTC), Kot Behemot napisał(a):

> Szkółka pp Serdyńskich z okolic Elblaga produkuje podkładki do szczepienia.
> Na tej grupie pisuje osoba podpisujaca sie jako Leszek Serdyński, zapytaj
> jego - moze to ktoś z rodziny?

Chyba tak:)
Niedawno Leszek pytał tu o opinie o swoim sklepie intenretowym
i ja już zdążyłam tam zrobić małe zakupy:)
Mam nadzieję, że będzie to dobry adres w siecie dla ogrodników:)
A co, zadowolenie klienta jest to się reklama należy:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-11-07 19:13:08

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla informacji dla osob tez szukajacych:
www.euroflora.pl - tu akcesoria do oczkowania, np. Rapia - dzis zamowilam,
zobaczymy kiedy dojdzie

http://www.gieldarolna.pl/?id_ogloszenia=12235&dzial
_ogl=120&typ_ogl=1

serwis z ogloszeniami- wskazane wyzej ogloszenie do p. Danuty Pięty - bardzo
mila osoba, fachowa porada i pomoc w transporcie- teraz czekam na drzewka

http://www.zabka.agro.pl/prod/onas/default.aspx
- sklep internetowy z drzewkami i nie tylko, mily kontakt, ale nie mieli
akurat tego co szukam

Mam jeszcze namiary na kogos z woj.pomorskiego - ale napisze wiecej jak juz
sie skontaktuje z ta osoba ( ewentualny zakup : podklady do szczepienia
wisni)

Pozdrawiam
J&J

5. Data: 2006-11-08 06:55:42

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot Behemot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eipumj$pk5$1@inews.gazeta.pl...
> Szkółka pp Serdyńskich z okolic Elblaga produkuje podkładki do
> szczepienia.
> Na tej grupie pisuje osoba podpisujaca sie jako Leszek Serdyński, zapytaj
> jego - moze to ktoś z rodziny?

Brat i mama.
W temacie niestety nic w tym roku już nie ma. Przykro mi.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2006-11-08 08:00:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla informacji dla osob tez szukajacych:
> www.euroflora.pl - tu akcesoria do oczkowania, np. Rapia - dzis zamowilam,
> zobaczymy kiedy dojdzie

Do owijania szczepień kup sobie elastyczną izolację za dwa złote.
Sama odwija się w odpowiednim czasie.
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2006-11-08 14:34:40

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do owijania szczepień kup sobie elastyczną izolację za dwa złote.
> Sama odwija się w odpowiednim czasie.

Dziekuje za rade- niestety mojemu ogrodnikowi- Dziadkowi 80 lat nie da sie
przetlumaczyc niektorych rzeczy- jego metoda to rapia i koniec :)
Czego sie nie robia dla Rodziny :)

J&J

sosenka
zapomniana lawenda