poszukuję inf. dot. foundee

1. Data: 2003-04-06 07:58:33

Temat: poszukuję inf. dot. foundee
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam super prezent - zestaw do foundee. Ale niestety nie za bardzo wiem
"jak to się je" tzn. jak przygotować mięso, sosy itp. Czy znacie jakieś
adresy internetowe nt. lub możecie podać mi parę podstawowych chociaż zasad,
przepisów?
Dzięki i pozdrov
EMila

1. Data: 2003-04-06 10:40:50

Temat: Re: poszukuję inf. dot. foundee
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Emila i Marcin wrote:

> [...]
> wiem "jak to się je" tzn. jak przygotować mięso, sosy itp. Czy znacie
> jakieś adresy internetowe nt. lub możecie podać mi parę podstawowych

przeszukajcie archiwum grupy. Hasło fondue. Znajdziecie przynajmniej
kilkanaście wersji różnych przepisów.

Waldek

Piszemy do WSKiZ?
poszukuję przepisu na bigos