poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny

1. Data: 2015-11-12 23:17:09

Temat: poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak w temacie poszukuje od jakiegoś czasu kabiny prysznicowej 80x90 przyściennej z
wysokim, głębokim brodzikiem z siedziskiem.

Ewentualnie kabiny półokrągłej z brodzikiem wysokim 80x90 zabudowanej ściankami
montażowymi z boku. Widziałem coś takiego w market O(b)i, tylko bez mojego wymiaru.

Objeździłem co się dało w promieniu 40 km, googluje i googluje, ciągle bez
pozytywnego wyniku.
Katalogi w sklepach poprzeglądane i nic.

Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie i zechciałby się podzielić i
wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

Z góry dzięki za wszystkie sugestie,

2. Data: 2015-11-13 08:21:55

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 23:17, n...@p...onet.pl pisze:
> [...]
>
> Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie i zechciałby się podzielić i
wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

80x100 nie wejdzie?
http://www.radaway.pl/produkt.php?id=67

3. Data: 2015-11-13 09:55:08

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 listopada 2015 08:22:15 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

> 80x100 nie wejdzie?

Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90.

4. Data: 2015-11-14 18:37:54

Od: ".:Artur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 00:55:08 -0800 (PST), n...@p...onet.pl
napisał(a):

> Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90.
>
> Pozdrawiam

Tam masz formularz kabiny niestandardowej....
:)
po lewj stronie
http://www.radaway.pl/pobierz.php?id=2983c47212a1ae5
b6872b2bd4d427e6d
--
.:Artur:.

Cheap Hermes Handbag Gucci Handbag D&G HandBag Burberry Handbag Chanel Handbag MK Handbag LV Handbag Prada Handbag Chloe Handbag Coach Handbag Fendi Handbag www.FashionLeader.nl
Cheap Armani Jeans,G-Star Jeans,GUCCI Jeans,Levi's Jeans,Laguna Beach Jeans,LV Jeans,Prada Jeans,TR Jeans,Versace Jeans,CK Jeans,Dsquared2 Jeans,D&G Jeans,DIESEL Jeans,Evisu Jeans wholesale www.FashionLeader.nl
inteligentny mop
Cheap D&G Shoes Prada shoes Tod's Shoes Hermes Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Air Max 2015 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes Air Max 87 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl