poszukuje kogos.... [ot, ntg?]

1. Data: 2002-09-03 06:59:41

Temat: poszukuje kogos.... [ot, ntg?]
Od: "pozytyw k." <k...@p...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jestem N.
po prawie cwierc wieku zycia postanowilem zaczac w nim od zera tak wiele jak
tylko sie da.
czasami trzeba po prostu pojsc dalej nie ogladajac sie zbyt wiele razy za
siebie.

szukam... nie wiem kogo... innego otoczenia, nowych ludzi, nowego..
czegokolwiek co bywa miedzy ludzmi.
szukam tych co tez szukaja, tych co cos zgubili albo tych co znalezli.

kogos kto idzie sobie wlasna sciezka lub bezdrozem i lubi sie od czasu do
czasu zatrzymac i rozejrzec. takze w sobie samym.

chyba chodzi mi o kogos z kim uda mi sie nawiazac jakis ciekawy kontakt, kto
lubi czasem przeczytac, obejrzec, posluchac cos hmm... trudniejszego(?),
pogadac o tym, pomyslec .. chocby zeby sie dobrze w ten sposob bawic i
ciekawiej isc przed siebie.

nie chce poznawac kogokolwiek.. hmm.. tylko kogos kto poczul wlasnie ochote
odpisania na ten post...

nic prostszego

k...@p...art.pl

pozdrawiam N.