poszukuje z wystawy DMC

1. Data: 2004-04-15 19:02:59

Temat: poszukuje z wystawy DMC
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane
Jestem ostatnio pod wrazeniem kwiatkow ktore widzialam na wystawie dmc. Chodzi
mi o serie prostych kwiatow na szarym tle, bez wodotryskow:) Sciagnelam juz
sobie amarylis ale pragne wiecej. Jesli ktoras z was ma to sie usmiecham
pieknie.
Do tego byla tam seria...nie wiem jak to nazwac ale chodzi o obrazki z napisami
Cogniac, Chianti classico etc. Takie jakby reklamowki winnic. Tu sie znow
usmiecham:))))))) Szczerze:))))
Oddana Wam az po grob
Misia:)

1. Data: 2004-04-15 22:05:00

Temat: Re: poszukuje z wystawy DMC
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:4207.000001dc.407edc62@newsgate.onet.pl,
Misia <n...@p...onet.pl> typed:
> Do tego byla tam seria...nie wiem jak to nazwac ale chodzi o obrazki
> z napisami Cogniac, Chianti classico etc. Takie jakby reklamowki
> winnic. Tu sie znow usmiecham:))))))) Szczerze:))))

Idzie Chanti, Chateau Michel i Chablis :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-04-16 08:42:22

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

IlonaW wrote:
> Kwiatki mam, oprocz dmuchawca, ktory jest niewyrazny. Za chwilke wysle.
A czy dmuchawiec nie byl w ktorejs "Annie"? Jesli tak, to moze go mam,
bo caly czas mam ten haft przed oczami, chyba ze to juz zahaftowana
paranoja ;)
Gdzie mozna ten haft zobaczyc, zeby sie upewnic?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-04-16 09:08:32

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna ten haft zobaczyc, zeby sie upewnic?
http://tinylink.com/?7bUQjVoOoq
Tu mozesz go zobaczyc, jesli masz go w dobrej jakosci to ja slicznie sie
usmiecham ;)
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-04-16 09:20:10

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna ten haft zobaczyc, zeby sie upewnic?

Na przykład tu:
http://tinylink.com/?aRQje8RBb6

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-04-19 08:27:29

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

IlonaW wrote:
> Tu mozesz go zobaczyc, jesli masz go w dobrej jakosci to ja slicznie sie
> usmiecham ;)

Chyba go mam, ale upewnie sie dzis. Na wszelki wypadek wyslij mi jutro
WIECZOREM mail'a z przypomnieniem - pamiec mam dobra, ale krotka ;)

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-04-19 10:15:08

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z gory dziekuje, mam juz dmuchawca, dostalam od pewnej dobrej kobiety z
Krakowa :)

--
Pozdrawiam Ilona
Gdynia

Re: "Pasja" /wawa/ jeszcze raz :]
Re: [richelieu]moze ktos chce się pozbyć ...
[xxx]jak tam wchodzic
[xxx] DMC dmuchawiec
[OT] do sprzedania