poszukujemy DPS-u z "atmosfera"

51. Data: 2002-02-05 00:49:02

Temat: Odp: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3moj4$ndh$...@n...tpi.pl...

> ale
>
> Tak..... warto, to jest wiecej jak pewne !

Prawda? Wbrew temu, co się powszechnie sądzi, że lepiej Polakowi nie dać,
niż dać i potem odebrać. :o)

> sztuka życia - cieszyc się małym szcześciem .....

Gambatte kudasai - nie ustawaj w dążeniach. Wyedukowali mnie japońscy
przyjaciele. :o)

Do usłyszenia, Słoneczko.
S.

52. Data: 2002-02-05 20:00:47

Temat: Re: poszukujemy DPS-u z "atmosfera"
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Gdybym wyciągała wnioski na podstawie mojego życia, powiedziałabym, że to TY
> jesteś wyjątkiem. Mężczyźni mojego życia się mnie boją - a więc żaden nawet
> nie próbuje... Jeśli spróbuje - szybko się wycofuje uciekając przed
> odpowiedzialnością. I to zarówno ON (zwłaszcza!), jak i mężczyźni zdrowi.

Czyli problem jest ten sam :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

53. Data: 2002-02-05 20:03:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):

> Jes ser .. :-))

A może kiełbasa :-)))))

> Wiesz.....
> niedawno, jakies dwa tygodnie temu zaczełam zbierać na pezent ślubny .....
> bo jeden optymista z tej grupy obiecał mi , ze mnie zaskoczy ....
> a ja nie mam nic przeciwko temu ... :-))

he he he :-))
Czy ja go znam ??

> Tylko proszę się pchać po prezenty .......
> przy takiej ilości chętnych to będę musiała zacząć grać w totolotka

Wiesz są systemy które gwarantują wygrane i to w sposób systematyczny :o)
Może spróbuj :-))

> a znając jakie mam szczęście to ....
> ehhh .......
> wolę uczciwie zarobić,
> a prezent ... jak dany z serca to każdy, nawet najmniejszy sprawi radość.

Dokładnie tak :))

> Wiec niepotrzebnie zaczęłam sie martwić, dam sobie rade ...
> mam dużo pomysłów, możecie pchać ...

Chyba będę się starał ;)))))
Może tutaj znajdę kandydatki ;-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

54. Data: 2002-02-05 20:07:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> [...]
> niż dać i potem odebrać. :o)

> Gambatte kudasai - nie ustawaj w dążeniach. Wyedukowali mnie japońscy

Ale się przyjemnie zrobiło jak kobiety na grupie wzmożyły aktywność, jest miło,
przytulnie i bardzo optymistycznie :-)
Jest SUPER !!!!

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

55. Data: 2002-02-05 20:44:09

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Ale się przyjemnie zrobiło jak kobiety na grupie wzmożyły aktywność, jest
miło,
> przytulnie i bardzo optymistycznie :-)
> Jest SUPER !!!!

no to warto było ..... !!!!!!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

56. Data: 2002-02-05 23:50:24

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3pl2t$git$...@n...tpi.pl...

> miło,
>
> no to warto było ..... !!!!!!!!!

Boże... nigdy nie myślałam, że ja będę takie teksty pisać... i że będę
wierzyć w to, co piszę.... czasami nie wierzę jeszcze. :o)

S.

autostrady sfinasują inwalidzi
*P*O*R*N F-R-E-E ? H-A-C-K the Membersites ! 8677
Jazda bez biletu
Orzecznictwo ZUS
Ulgi w PKS