potrzebny ginekolog

1. Data: 2003-04-02 21:46:21

Temat: potrzebny ginekolog
Od: "maciek tkaczyk beerhouser" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialem zapytac o chemiczne sprawy,
wspoldzialanie tabletek antyk. z innymi, mam sklad itp
czy jest jakis portal, z forum albo czy gdzies mozna
mailem sie skontaktowac z ginekologiem?

pozdrawiam
maciek

2. Data: 2003-04-03 08:30:22

Temat: Re: potrzebny ginekolog
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek tkaczyk beerhouser wrote:
> chcialem zapytac o chemiczne sprawy,
> wspoldzialanie tabletek antyk. z innymi, mam sklad itp
> czy jest jakis portal, z forum albo czy gdzies mozna
> mailem sie skontaktowac z ginekologiem?

Ja zauważyłam na tym forum co najmniej dwóch, spróbuj się zorientować po
przejrzeniu listy choć z 2-3 dni. Może któryś zgodzi się pokorespondować z
Tobą na priva :) a właśnie może na forum to wszyscy skorzystają

Ania

polip w odbycie - noworodek i znieczulenie ogólne.
PAM vs Poznan
chrom i stabilizacja cukru
firmy wysyłające pielęgniarki i fizjoterapeutów do Włoch
Jakie studia