potrzebny wzor na firanke

1. Data: 2003-04-10 18:43:33

Temat: potrzebny wzor na firanke
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jak w temacie, technika wszystko jedno firanka ma być do kuchni.
Trudnosc przynajmniej srednia.

Marzena (Police)

marzena@_nospam_police.pl
przy odpowiadaniu usun zbedne [_nospam_]
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2003-04-11 05:57:49

Temat: Re: potrzebny wzor na firanke
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> jak w temacie, technika wszystko jedno firanka ma być do kuchni.
> Trudnosc przynajmniej srednia.
> pozdrawiam

ja sie od pewnego czasu zastanawiam, czy nie nauczyc sie techniki siatkowej
z cienkich nici bawelnianych. Zobaczylam takie firany z tkanymi pozniej na
siatce wozrami i szczeka mi opadla. To jest po prostu piekne!!!
Czy ktos z Pomorzanek poswieci sie w blizej lub dalej nieokreslonym czasie i
nauczy mnie tego??

wkn

1. Data: 2003-04-11 09:03:36

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
zgadzam sie w calej rozciaglosci to przesliczna technika ale niestety jestem
wzrokowcem i musialabym to zobaczyc aby sie nauczyc niestety nie znam nikogo
nawet kursu nie widzialam tylko gotowe wyroby. Moze ktos ma kurs?
Pozdrawiam Marzena

1. Data: 2003-04-11 11:20:49

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
> jak w temacie, technika wszystko jedno firanka ma być do kuchni.
> Trudnosc przynajmniej srednia.
> pozdrawiam

Marzenko,
chyba mam trochę wzorów na firanki - szydełkiem - filetem.
Musiałabym pzrejrzeć w domu i w poniedziałek opisałabym co mam.

karina

1. Data: 2003-04-14 06:54:17

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś powinnam mieć zeskanowaną starą książkę niemiecką z kursem filetu
(ale nie szydełkowego tylko robionego igliczką). Jeśli o to chodzi, to mogę
poszukać.
Gocha

Życie na Goraco-artykuł-czytały scie????
[OT] nareszcie znowu
do Krystyny [podopteryx@interia.pl]
Japonki xxx
druty