potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete

1. Data: 2006-01-07 10:23:33

Temat: potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
Od: "arctic" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje optymalnej diety. Mam 174 cm wzrostu waze 75 kg. Chcialbym zbic
wage do 69 kg. Raz w tygodniu odwiedzam basen, od czasu do czasu wyskok na
nartki. Reszte czasu spedzam na pracach biurowych przed komputerem lub w
samochodzie.

Dzieki za pomoc w walce :-)) Czekam na jakies propozycje co wcinac w kazdy
dzien przez 7 dni.

M.

2. Data: 2006-01-07 10:24:27

Od: "arctic" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To 6 kg chcialbym zrzucic po malutku do 1 maja.

M.

3. Data: 2006-01-07 10:31:19

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje optymalnej diety.

Nic prostszego ;)

http://allegro.pl/search.php?string=DIETA+OPTYMALNA

Slawek

4. Data: 2006-01-07 15:46:38

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

arctic napisał(a):
> Poszukuje optymalnej diety. Mam 174 cm wzrostu waze 75 kg.

1) ujemy bilans kcal
2) srednio intensywny trening silowy aby nie stracic masy miesniowej -
moze byc drazek, przysiady, pompki, ekspander itd itp lub silownia
3) aeroby - spokojne tempo, dlugi czas cwiczenia, 40-60min - bardzo
dobra jest skakanka, tania i mordercza

jesli nie masz zadnych zaburzen sercowych ani oddechowym mozesz pomyslec
o Thermal Pro, czyli efedrynie z kofeina i aspiryna

pozd
WiRAHA

5. Data: 2006-01-09 00:02:50

Od: Jacenty <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Nic prostszego ;)
>
> http://allegro.pl/search.php?string=DIETA+OPTYMALNA
>
> Slawek

Mnie sie wydaje ze on jest w potrzebie diety a nie religii.

6. Data: 2006-01-09 00:05:17

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty napisał:

> Mnie sie wydaje ze on jest w potrzebie diety a nie religii.

I juz widze jak wszyscy sie rzucaja i rozpisuja diete :-D

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

7. Data: 2006-01-09 08:11:13

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacenty" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mnie sie wydaje ze on jest w potrzebie diety a nie religii.

To niech nie czyta pierwszej częsci książki ;)

Slawek

cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco
Problem z podjadaniem.